Sandy_ schreef:Haha dat is een goed teken, dat betekend dat hij al helemaal ingeburgerd is...
Ja dat gaat wel goed alhoewel hij nog wel aan de kant ging voor een ander dominant paard. Ach, dat regelt zichzelf prima!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Gaat vast goed komen met Thommiethom! Duimen dat het gras goed blijft gaan.... 

Uprica schreef:was me een avontuurtje gisteraaf wel zeg..... pfff paardje moeten gewoon blijven staan en heel blijven!
Uprica schreef:nou dan ben ik ook van de partij!
kaprun viel uit het niets om in zn stal. achterbenen helemaal stijf en staart helemaal stijf en in een hoek van 30 graden echt raar gezicht. rug helemaal bol en zwaar ademhalen. hij kon ook gewoon n iet meer opstaan zo raar en eng gezicht. meteen mar en chris gebeld en toch maar ook de DA. want we hadden er geen lekker gevoel bij.
gelukkig stond hij toen de da er was weer op nadat val de stal uitliep. prikje gehad en moesten het even aankijken die avond. verder weet ik niet, neem aan dat het weer goed gaat?