Melanie_B schreef:Marjolein, wat een schatje!!
Hij was wel heel leuk, toen ik op zn kontje kroelde bokte die een beetje.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sabinee__ schreef:skyline schreef:Dan kom ik hem wel adopteren als je hem nu al zo kan knuffelen, zou zonde zijn als ze hem zoude afschieten of iets dergelijks
Denk niet dat ze hem afschieten maar dat hij gewoon sterft van de honger ..
Marjolein29 schreef:Sabinee__ schreef:
Denk niet dat ze hem afschieten maar dat hij gewoon sterft van de honger ..
Nee ze houden het wel in de gaten en schieten de paarden die niet goed zijn af. Dus das dan nog 'positief'.
Adopteren kun je ze niet want ze worden nooit helemaal tam.
skyline schreef:Hoezo kunnen ze nooit helemaal tam worden ? ,
Lijkt me dat als het een flessen veulen zou worden en je hem gewoon behandelt als elk ander veulen dat je der dan toch gewoon het zelfde mee kan berijken als een gewone kwpn ofzo ?
Sabinee__ schreef:skyline schreef:Hoezo kunnen ze nooit helemaal tam worden ? ,
Lijkt me dat als het een flessen veulen zou worden en je hem gewoon behandelt als elk ander veulen dat je der dan toch gewoon het zelfde mee kan berijken als een gewone kwpn ofzo ?
Hmm, denk dat ze te wild zijn.
Je kan een leeuw ook vanaf baby opvoeden, maar hij zal altijd wilder blijven dan een huis tuin en keuken kat
Marjolein29 schreef:Er is iemand die het geprobeerd heeft een paar jaar achter elkaar met dit soort veulens maar ze blijven veel feller en veel dichter bij de natuur. Het vertrouwen komt nooit helemaal. Kwpners enz. worden al decennia gefokt om hun karakter zo makkelijk mogelijk te maken maar deze paarden zullen nooit zo goed wennen aan stalling enz.
Pebbs schreef:Nou dames, NIET schrikken, Kirsten is vanavond van Ringo afgevallen. Ze is met de ambulance afgevoerd.
Ik heb haar net gesproken, behalve pijn aan der hoofd ( ze is op haar hoofd gevallen ) is alles goed, ze heeft niets gebroken oid. Dus ze heeft ''geluk'' gehad. Ben erg geschrokken, ze is nog aan het wachten tot Rianne en zij opgehaald worden op het flevo en dan gaat ze naar huis. Misschien dat ze nog online komt vanavond, anders morgen.
! ,
wat erg zeg gelukkig is er niets ernstigs !