Manege Visdonk!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Saarxx

Re: Manege Visdonk!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:09

Nu zoen ze er heel anders uit.. *D maar toch vroeger was het volgens mij net zo gezzelig als nu /3

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 19:29

o0eefje0o schreef:
hey even in je profiel gespiekt maar jij rijdt de paardjes van Marleen

Jep,
Haar ouders hebben gevraagt of ik die wilde verzorgen wegens haar omstandigheden ;)!

_gitte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:45

wat leuk om die foto's te zien,maar wat een verschil tegen nu :wow:

_gitte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:50

Saarxx schreef:
Nu zoen ze er heel anders uit.. *D maar toch vroeger was het volgens mij net zo gezellig als nu /3

het was toen echt heel gezellig,toen stond toos nog achter de bar dan was het echt heel gezellig in de kantine en bleven ook mijn ouders heel de dag op de manege omdat ze het zo gezellig vonden in de kantine.
en als de paarden en pony's in de stal moesten werden alle stallen en weides open gezet en ze wisten hun stal zijn en liepen er zo van de wei naar toe en dan mocht iedereen helpen met de stallen dicht te doen en hooi te geven.
ja daar heb ik heel wat uren van mijn kindertijd doorgebracht <3
wat leuk om die herinneringen nog eens op te halen :=

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:32

Inderdaad nog erg gezellig, ik reed er ook al bij Bakx. heb je Corien nog gekend Usha?
ik rijd er nu in de springles met mijn eigen paardje, super leuk!

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:55

Usha2 schreef:
yentlekyda schreef:
darco <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 /3 /3 /3 /3 /3 /3

Die heeft mijn enkel verpest....

darco is nu braver dan vroeger mn vriendinnen en ik hebben hem getemt:P haha
hij is egt een schatje ik weet natuurlijk nie hoe hij vroeger was ik ben ook nog jong:3 haha

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:00

lonniejj schreef:
Usha2 schreef:
Afbeelding
Beetje oude foto's

zoveel maar ben er weer dik 7 a 8 jaar weg.
De laatse die ik toen net ingereden heb was bobo.
Is die er nog?

Hmm wie ken ik nog meer.

Vonno, Elmy, Wilma, Bonnie, Pety, Karina, Carra, Platina, Goofy, Lambiek, Kweetniet, Tepukky, Wilco, Ines, Demi,Miss daisy, Darco, Yovandie, Pardoes, Radetski, Schimmie(angel nu van nikiet) pffff heb er daar zoveel meegmaakt. Vond het ook altijd een heerlijke kleine en super gezellige manege. Nu ist er nog wel gezellig denk ik, enkel ken ik nu niet meer zoveel mensen daar als toen. Veel zijn er weg gegaan.

Radetski was inderdaad altijd een leuk paard!

Elmy was vroeger mijn lievelings, maar die leeft inmiddels al een tijdje niet meer. Lambiek, Kweetniet en Blacky zijn voor zover ik weet verkocht. Demi leeft geloof ik ook niet meer.

Ik ben er ook al een lange tijd niet meer geweest. Ik wist trouwens niet dat Bobo ingereden was op visdonk, dat vond ik ook altijd een ontzettend leuk beestje om te rijden, was eigenlijk wel echt m'n favoriet geworden nadat Elmy was ingeslapen!

blacky is al een paar maanden overleden |( |( |( |( |(

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:12

Usha2 schreef:
Nee das een pension klant.

Ja bobo is daar beleerd door me en nog iemand.
Leuk dat er nog een paar oude pony's leven van toen.

Elmy ja was altijd een duo mee Wilma :)

En Blacky die kon in niet vergeten in me rij ja haha wat heb ik daar mee afgezien!
Mocht daar mee een wedstrijd rijden als eerst om 9 uur smorgens. Van Dhr Bakxs hoefde hij niet voor gerede te worden hij zou het zo ook wel doen. Nou heb het geweten hahaha Niks als rennen en gek doen, die proef ja ach me voltes had ik wel haha.

En dan had je toen bij bakxs ook nog Juno en Burny!
Geweldige pony's! Juno liep elke les eerst na bakxs toe voor een klontje en dan deed die pas lopen.
Wel werd er gezegt niet na mij toe sturen, hij was niet eens te sturen haha.

Wel leuk ja oude herinnering op halen :)

ik weet nie of je milly ook (nog) kent maar die is ook al onderand een maandje overleden. |(
en blacky is ookal gaan hemelen hij was naar een andere manege gegaan samen met kweetniet en daar was hij best dun geworden en toen ging hij met pensioen en daar is hij gaan hemelen:S |(

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:15

als er iemand fotos wilt van de ponys van nu hoe ze nu zijn of watdan ook.
ik heb er genoeg:P

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:32

Ik kom weer eens een keertje langswippen hier hihi, alles nog steeds goed met Kasmir? <3
Ik heb aankomende week een weekje vakantie dus ga Astrid eens mailen, geen idee of het met OV te bereiken is.
Laatst bijgewerkt door Kasmir op 13-07-11 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:39

Ach, wat zonde van Blacky. Al moet ik zeggen dat het over het algemeen nooit echt goed met hem ging, wat voor hel hij doormaakte als hij weer opgezadeld moest worden, weet niet wat hij had meegemaakt, maar het was volgens mij aardig traumatiserend.

Vroeger was het echt een mega gezellige manege, vooral toen Toos nog achter de bar stond! Toos woonde bij mij in de straat, dus dat was altijd wel leuk :))

Ik heb ook nog filmpjes dat ze de wei ingingen, inderdaad iedereen mocht helpen! Stond iedereen klaar bij hun lievelingspony tot er geroepen werd dat ze los mochten en dan gingen ze met z'n alle richting de wei! :D

_gitte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:47

lonniejj schreef:
Ik heb ook nog filmpjes dat ze de wei ingingen, inderdaad iedereen mocht helpen! Stond iedereen klaar bij hun lievelingspony tot er geroepen werd dat ze los mochten en dan gingen ze met z'n alle richting de wei! :D

kun je de filmpjes misschien hier plaatsen?

_gitte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:49

lonniejj schreef:
Vroeger was het echt een mega gezellige manege, vooral toen Toos nog achter de bar stond! Toos woonde bij mij in de straat, dus dat was altijd wel leuk :))

het was inderdaad heeel gezellig met toos,weet je soms hoe het met haar gaat? na dat ze weging op de manege heb ik eigenlijk niets meer van haar gehoord of gezien.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:53

Nee, ik woon al een tijd niet meer daar. Is alweer bijna 3.5 jaar geleden dat we verhuisd zijn. En ik zal eens kijken of ik die filmpjes kan uploaden, maar dan wel morgen, ga nu lekker slapen haha :P

Usha2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 07:03

lonniejj schreef:
De stallen:
Afbeelding
Afbeelding

En een slechte foto van de binnenbak:
Afbeelding

De grote oude poetsplaats:
Afbeelding

De poetsplaats tegenover de grote:

Afbeelding

Zo was het ja!
Oud verrot, en reuze gezellig!!

Usha2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 07:08

_gitte_ schreef:
Saarxx schreef:
Nu zoen ze er heel anders uit.. *D maar toch vroeger was het volgens mij net zo gezellig als nu /3

het was toen echt heel gezellig,toen stond toos nog achter de bar dan was het echt heel gezellig in de kantine en bleven ook mijn ouders heel de dag op de manege omdat ze het zo gezellig vonden in de kantine.
en als de paarden en pony's in de stal moesten werden alle stallen en weides open gezet en ze wisten hun stal zijn en liepen er zo van de wei naar toe en dan mocht iedereen helpen met de stallen dicht te doen en hooi te geven.
ja daar heb ik heel wat uren van mijn kindertijd doorgebracht <3
wat leuk om die herinneringen nog eens op te halen :=

Toos maakt het goed hoor dames! :D
Die was idd erg gezellig, vroeger op woensdagmiddag bleven onze ouders ook altijd met zijn alle zitten.

@ RustyK: Ja die heb ik ook gekend....

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:27

Usha2 schreef:
oOeefjeOo bedoelde je deze die je zag staan??
Afbeelding

jaa die was het

_gitte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:46

Usha2 schreef:
Toos maakt het goed hoor dames! :D
Die was idd erg gezellig, vroeger op woensdagmiddag bleven onze ouders ook altijd met zijn alle zitten.

ik reed ook op woensdagmiddag wieweet reden we wel samen :P

Usha2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:52

Ja das wel lang geleden hoor dat ik op woensdagmiddag gerden heb. Laatste jaren reed ik woensdag avond van half 9 tot half 10. Met een klein gezellig clubje. Dat ik in de midddag reed is 12 jaar geleden. :) En zien jou leeftijd wordt dat een beetje moeilijk ;)

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 10:11

Kasmir schreef:
Ik kom weer eens een keertje langswippen hier hihi, alles nog steeds goed met Kasmir? <3
Ik heb aankomende week een weekje vakantie dus ga Astrid eens mailen, geen idee of het met OV te bereiken is.

Ik dacht dat Kasmir kreupel is/geweest was...
Maar volgens mij is dat al over :o!
Kasmir gaat altijd met z'n neus door dat vierkantje bij z'n voerbak,
als je daar met je rug tegen gaat staan, gaat 'ie met z'n lip je rug kriebelen <3!

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 10:12

lonniejj schreef:
Ach, wat zonde van Blacky. Al moet ik zeggen dat het over het algemeen nooit echt goed met hem ging, wat voor hel hij doormaakte als hij weer opgezadeld moest worden, weet niet wat hij had meegemaakt, maar het was volgens mij aardig traumatiserend.

Dat in de wei los gebeurd nu nog :D!
Wij mogen daar ook altijd bij helpen!

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:01

ik mis toos wel op de manege het was altijd stik gezellig met haar.

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:21

@Kashmir, zag in jou profiel dat je Kashmir met een neckrope reed echt leuk joh. Ik heb hem in het begin vaak gereden, maar meestal was hij erg snel. Later werd dat wel beter, nu heb ik mijn eigen paardje dus rijd ik hem niet meer maar hij was wel mijn favoriet.

Ja Toos was super gezellig, die periode daarna was helemaal niks gezellig in de kantine nu is het weer beter maar nog niet de Toos gezelligheid :-)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:24

Steffiee_ schreef:
Kasmir schreef:

Ik dacht dat Kasmir kreupel is/geweest was...
Maar volgens mij is dat al over :o!
Kasmir gaat altijd met z'n neus door dat vierkantje bij z'n voerbak,
als je daar met je rug tegen gaat staan, gaat 'ie met z'n lip je rug kriebelen <3!

:j _O-
Afbeelding

Maar kreupel klinkt niet best voor die ouwe taaie, hoop dat het meeviel/valt.
Ja Kasmir is echt nog steeds mijn allesje, als ik geld had dan had ik het wel geweten maar kan het helaas niet betalen ;(

Usha2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:40

@ RustyK Heb je toevallig ook Ines van de Fanfare gekent?