Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:Jeetje Nadien! Dat is effe schrikken!!
Volgende keer maar longeren ofzo , dat jij er in ieder geval
niet op zit !!
Wat voor pad heb je dan? Miss ligt het er indd aan, of het kan
ook de frissigheid zijn. Hoop het laatste , anders is het weer
der rug!
Ja precies! Het is een Prolite Pad.
Ik ben die mevrouw aan het bellen die dat ding heeft aangeraden, maar die krijg ik niet te pakken.
Frans zei: "als ze het weer doet, achterover zitten, handen laag en ruk maar aan die teugels dan!"
Dat hielp wel, want ze heeft het nog 2x gedaan. Alleen minder heftig omdat ik er veel eerder bij was.
Liisette_ schreef:De zadelsteunen in de zadelkamer zijn veranderd. Het ziet er gelijk beter uit, en alle manege paarden hebben blauwe anky dekjes! Staat echt leuk bij sommige!
Nadin, niet zo eng doen hoor. Ik dnek inderdaad dat Frans nog best gelijk zou kunnen hebben. Verklaart wel waarom ze zo gek doet! Hopelijk pas het zadel van Sandra.
.. Broccoli schreef:Ik heb nog 2 nieuwtjes!
1. Merania staat voorlopig op de manege.
2. Toen ik haar voor het eerst sinds 1 maand weer gaan rijden vandaag, viel ik er héél hard af.
Begint al ge-wel-dig!![]()
Dat paard spoort af en toe niet hoorZe ging keihard rennen, 4 benen in de lucht, bokken, omdraaien en toen: BAF!
Wel pijn gedaan, helaas
Maar goed, overleefd![]()
Heb nog meer te vertellen eigenlijk, maar moet even bellen
Broccoli schreef:Ja precies! Het is een Prolite Pad.
Ik ben die mevrouw aan het bellen die dat ding heeft aangeraden, maar die krijg ik niet te pakken.
Frans zei: "als ze het weer doet, achterover zitten, handen laag en ruk maar aan die teugels dan!"
Dat hielp wel, want ze heeft het nog 2x gedaan. Alleen minder heftig omdat ik er veel eerder bij was.
Broccoli schreef:Frans zei trouwens dat ie echt niet blij is met dat pad wat onder het zadel ligt.. Hij denkt dat het zadel te erg op de rug drukt waardoor dat natuurlijk zeer doet en ze daarom ook zo idioot doet.
Broccoli schreef:Frans zei: "als ze het weer doet, achterover zitten, handen laag en ruk maar aan die teugels dan!
? Emmaa_ schreef:Anky's voor de manegepaarden... ben benieuwd hoe lang dat handig gaat blijven eigenlijk. Die dingen kunnen onwijs slecht zijn voor de rug als je ze niet goed optrekt in de kamer.. Zal vast meevallen en ik weet zeker dat Frans daar wel over heeft nagedacht, maar het is niet het meest praktische op de hele wereld..
Al met al is het natuurlijk wel mooi
Kirsten_S schreef:Jeetje Nadien! Dat is effe schrikken!!
Volgende keer maar longeren ofzo , dat jij er in ieder geval
niet op zit !!
Wat voor pad heb je dan? Miss ligt het er indd aan, of het kan
ook de frissigheid zijn. Hoop het laatste , anders is het weer
der rug!
Dat is ff schrikken zeg! Wel leuk dat Merania op
Moet madameSabinee__ schreef:Broccoli schreef:Frans zei trouwens dat ie echt niet blij is met dat pad wat onder het zadel ligt.. Hij denkt dat het zadel te erg op de rug drukt waardoor dat natuurlijk zeer doet en ze daarom ook zo idioot doet.Broccoli schreef:Frans zei: "als ze het weer doet, achterover zitten, handen laag en ruk maar aan die teugels dan!
Paard als het ware afstraffen omdat het uiting geeft aan zijn/haar pijn?

.