Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_sandra schreef:LIQUITA schreef:Ik heb een hele blauwe scheenbeen. Ik botste tijdens het rijden tegen iemand op die (weer eens) in de hoefslag aan het stappen was. Ik dacht dat ze wel opzij ging want ze zat me al een tijdje aan te kijken. Ik riep nog dat ik aan het draven was, maar het kwartje viel waarschijnlijk niet. Helaas een kleine botsing, wat op dat moment mee leek te vallen. Maar nu is mijn scheenbeen wel een beetje blauw en dik aan het worden.
jeetje, lekker dan! niks met first??? kreeg je stijg beugel tegen je aan???

LIQUITA schreef:_sandra schreef:mijn kind is ziek, hoofdpijn buikpijn. lekker dan! moet ik morgen twee paarden doen. ga denk ik op willie rijden whahahahahahahaha!
Oh..arme Roan. Wens hem beterschap.
Ik zie je al zitten op Willie.
Tytje schreef:LIQUITA schreef:Nee hoor, ik voelde er eerst ook helemaal niks van. Maar toen ik mijn laars uit deed was het dik en blauw. Heb er een ijspakking op gehad, en nu gaat het wel weer.
Niet te geloven dit!! Hoezo, cursus bakregels???????
. Ik zat lekker naar Nadine te kijken en toen kwam er plotseling ook iemand aan die voorrang had. Mijn reactie was gelukkig snel genoeg en ik bood meteen mijn excuses aan. Dat kan altijd een keer gebeuren. Het was vandaag niet de eerste keer. Heb haar al meerder malen gevraagd om niet in de hoefslag te blijven stappen of stil te staan om met andere te praten.
LIQUITA schreef:Tytje schreef:Niet te geloven dit!! Hoezo, cursus bakregels???????
Tja...ik weet het niet hoor. Het kan altijd een keer gebeuren dat je even niet zit op te letten. Dat gebeurde me heel toevallig vandaag zelf ook. Ik zat lekker naar Nadine te kijken en toen kwam er plotseling ook iemand aan die voorrang had. Mijn reactie was gelukkig snel genoeg en ik bood meteen mijn excuses aan. Dat kan altijd een keer gebeuren. Het was vandaag niet de eerste keer. Heb haar al meerder malen gevraagd om niet in de hoefslag te blijven stappen of stil te staan om met andere te praten.
Misschien zijn de regels niet bekend bij haar. Wilde het later nog aan haar gaan vragen, maar ze was al vetrokken. Ik had nog wel aan iemand anders gevraagd of die wist of zij misschien vanwege een blessure o.i.d. in de hoefslag moet blijven stappen ofzo, maar dat blijkt niet zo te zijn.