LIQUITA schreef:ATE schreef:hoop dat winn het tasje met nonnen jurlk heeft gevonden aan de stal van nappie
Vast wel
ja ze heeft hem gevonden hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:MiltonB schreef:eigenlijk hadden we dit van te voren kunnen weten/voorspellen dus.
langzaam stort de hele boel in als je alles afwacht.
en eh... een open les op zondag erbij misschien kunnen jullie evengoed op maandag.
Nou...het gaat denk ik juist over meer ruimte voor pensionners om vrij te rijden. Ik vraag me alleen af....er zijn toch ook wel aardig wat pensionners die op zondagochtend voor de les rijden?
meelen schreef:LIQUITA schreef:Bedankt allemaal weer voor de lieve berichtjes. Ik doe het graag, vind het een eer om het voor jullie te mogen doen.
Ja, ik ook hoor.
Ik krijg alleen niet van die lieve berichtjes
meelen schreef:Was vanaaf even bij mam dus, die was aan haar ingegroeide teennagel geholpen. Die is nu al vanaf begin maart aan het sukkelen met van alles en nog wat. Maar het gaat nu de goede kant op. Haar rug gaat heeeeeeeeeel goed, heeft vocht in de benen en wordt ingezwachtelt, daarna krijgt ze steunkousen. Eetlust is ook wat beter.

winnitou schreef:oh zal me wat liever uitdrukken dan alleen te zeggen dat je weer een nieuwe naam mag gaan bedenken voor de volgende topic. Daar bedoelde ik namelijk mee te zeggen dat ik je slogans/topicnamen heel orgineel vind en het heeeeeeeeeeeellllll knap van je vind dat je die zo maar uit je mouw schudt, Je hebt een groot talent, doe nog groter is dan van de beste dicht PIET.
(en je bent ook nog lief)
zo goed!!!!

winnitou schreef:meelen schreef:Was vanaaf even bij mam dus, die was aan haar ingegroeide teennagel geholpen. Die is nu al vanaf begin maart aan het sukkelen met van alles en nog wat. Maar het gaat nu de goede kant op. Haar rug gaat heeeeeeeeeel goed, heeft vocht in de benen en wordt ingezwachtelt, daarna krijgt ze steunkousen. Eetlust is ook wat beter.
heb jij de rugklachten overgenomen????

winnitou schreef:Heb vandaag de telefoon gepakt en de notaris gebeld. En zaken doorgenomen. Wordt nu een nieuw testament opgesteld en concept sturen ze me op. kosten om zullen komen op 350 a 400 euro.
Daar werk ik dus weer een poosje voor. Ach ik haal het anders wel van de erfenis....
meelen schreef:winnitou schreef:Heb vandaag de telefoon gepakt en de notaris gebeld. En zaken doorgenomen. Wordt nu een nieuw testament opgesteld en concept sturen ze me op. kosten om zullen komen op 350 a 400 euro.
Daar werk ik dus weer een poosje voor. Ach ik haal het anders wel van de erfenis....
Heb ik toch het verkeerde beroep gekozen........ze weten het wel te vragen hé?!