Njah, benner senner pff.. moet er niet aan denken in een rijtjeshuis puuhj. Als ik m maandagmiddag zie, kan me dat waarschijnlijk niet schelen .. maar tóch
Haha.. yeah
Ooh leuk leuk ik ga m volgen hoor, dus wel ff link plaatsen..
Ik wil m'n jas verkopen! ik wil geld hebben voor m'n cap!
1234
Geplaatst: 24-07-09 14:32
whahaha jas verkopen xD nja mij zal ie toch te groot zijn Wordt het de 2e cap?
Haha nou valt wel mee, hij valt aardig klein.. denk eerder dat het M/L is.. Oui, de tweede cap inderdaad .. I
Haha, nou ff tussen favorieten gooien
1234
Geplaatst: 24-07-09 14:36
whaha We hebben daar overal wel internet in thailand en dubai, dus das wel chill en de laptop gaat mee hahah heb t gevoel alsof het nog een jaar duurt voor we daarheen gaan
aarrgh ik zit op timeout-reizen allemaal (paardrij) reizen te bekijken in verre landen moet ik eigenlijk maar niet doen Wil veelste graag in het buitenland rijden maar weet toch al dat dat em voorlopig niet gaat worden
K zag in boekje dat je in Dubai ook door de woestijn kan rijden Alleen toen ik t prijskaartje zag, hoefde t al niet meer was zown 138,- per persoon voor 3 uurtjes rijden
Meraki
Geplaatst: 24-07-09 17:31
Whaha zou ik ook niet doen nee.. Nou jah.. je kan vast in Thailand wel op het strand rijden of in Dubai bij zo'n olie-sjeik (grapje die 2e)
Puuuhj wat dúúr.. mjah om nou met 45 gr te gaan rijden... én in een woestijn
heel fijn.... Lees net op internet: De ramadan begint in 2009 op 22 augustus. Tijdens de ramadan kan er gereisd worden in Islamitische landen, maar u dient wel respect en begrip te tonen. Winkels en musea zijn open, maar banken en kantoren zijn `s middags vaak gesloten. Veel restaurants zijn overdag gesloten, maar in de hotels zijn de hoofdrestaurants geopend. Je kunt ook een flinke boete krijgen als je in het openbaar drinkt en eet
Laten wij nou net op 25-30 augustus in Dubai zijn middenin de ramadan
Haha ah oke.. Een boete ja? volgens mij gold dat niet voor toeristen hoor, maar er wordt wel van je verwacht dat je er een beetje aan meewerkt zeg maar
1234
Geplaatst: 24-07-09 19:36
haha zou best kunnen hoop k dan maar achjah we zien wel Maar we weten dan zowieso wat ons te wachten staat xD (qua restaurants gesloten enzo xD)
Laatst bijgewerkt door 1234 op 24-07-09 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt