Tytje, toppie van je punten. Ik zie dat je er al 9 hebt. Waarschijnlijk is 26 april onze eerste en laatste wedstrijd samen in dezelfde klasse. En we bellen ff om af te spreken.
xan
Geplaatst: 13-04-09 19:53
Liquita, ook de foto's van vanmiddag zijn weer helemaal leuk !!!!
xan
Geplaatst: 13-04-09 19:54
Winnitou: koop een buks, of leen eens een legervoertuig op rupsbanden om je uit te leven !!!!
ja hoor alle foto's zijn al opgeslagen (en doorgestuurd) Je kunt geld verdienen eraan Liquita
meelen
Geplaatst: 13-04-09 20:12
De groepsfoto is ook erg leuk. (ik zit met een leeg blikkie bier, stond er nog van iemand anders hahaha)
xan
Geplaatst: 13-04-09 20:13
meelen schreef:
De groepsfoto is ook erg leuk. (ik zit met een leeg blikkie bier, stond er nog van iemand anders hahaha)
Ik heb er een aantal doorgemaild naar mijn werk. Zo ook de groepsfoto. Ik zal ff zien of ik die morgen een aantal keer kan uitprinten. Weliswaar op gewoon papier, maar toch leuk.
winnitou
Geplaatst: 13-04-09 20:14
xan schreef:
O, hi Winnitou Gaat ie weer een beetje ????
ja hoor, maar het is gewoon een looser van een vent als het gaat om afspraken en opvoeden. Niet mee om te gaan. Vind het heel verdrietig voor Rowan, die is dan weer boos en overstuur (in eerste instantie heeft mama het ook gedaan natuurlijk) duurt dan ook een poos voordat hij in slaapvalt. en dan gaat mijn avondje weer.....