ik zag dit topic voorbij komen en ik dacht laat ik eens even reageren
ik zit eigenlijk te twijfelen, maar die weken vallen bij mij niet in de zomervakantie want ik wil dan of naar de dressuur mz paarden of de all round. maar ik heb pas 11 julie vakantie..
Met Ferrose, mijn nu 4,5 jarige Oldenburgermerrie. Vorig jaar vond ik haar te jong en te iel (en te moeilijk, nu is ze hanteerbaar moeilijk voor me) en ben ik met Goldy a.k.a Goudje gegaan
Haay ik ga er ook dit jaar naartoe,(voor het eerst ook ) Jammer genoeg mag de mijne niet springen.. dus doen we alleen dressuur en kijken we naar het springen + crossen!
Waar staat eigenlijk meer info dan op de knhs site?
Ik wil ook weer naar 4A, maar dat valt weer precies samen met de merriekeuring in Wijdenes, waar mijn andere paard heen moet. Ik weet dus nog niet zeker of het wel zo een strak plan is. Het is ook een beetje zonde als ik een hele dag moet missen.
Ik ga mij opgeven voor week 4A. Heb altijd gezegd als ik M1 met winstpunten ben dan ga ik er naar toe. Daarnaast moet ik nog even een dierenartsverklaring krijgen omdat mijn paard op een andere stalbedekking staan ivm luchtwegen.