Ik weet niet hoeveel berichtjes we nog moeten!!
Ik zit op me werk en daar is het echt een soap op het moment ..... (wel allemaal erg triest)
.......Ik heb 2 bazen (tweeling) de ene doet de commerciële en de andere doet de financiële ellende. Nu ligt de gene die de commercieel ellende doet in scheiding. Al vanaf begin april, allemaal erg rot maar ik zit met ze op kantoor dus ik heb het verhaal denk ik wel al 1000000x gehoord en dit incl. alle details (bah, bleh ....) Hij is hier erg emotioneel onder en huilt al maanden en wil niet inzien dat zij niet meer wil dus werken nee, dat kan hij niet! Brieven schrijven daar is hij een ster in (wel 1000x)...
Nu woont hij sinds een maand of twee in een caravan en is hij vanmorgen zijn vuile was naar zijn ´ex´vrouw gaan brengen en is het geëscaleerd en is mijn andere baas hem nu van het politiebureau aan het halen............................ Spannende tijden want niemand weet wat er nu gebeurd is hier dus de spannendste verhalen doen de ronde hihihih
Wel banketstaaf want mijn baas zou vanmorgen op vakantie gaan en moet nu zijn broer halen....