Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:12

Nu alweer weg.... Dus we mogen het topic weer niet vol praten Knipoog.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:13

500......

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:13

Wat doe je nu???

500 zonder Fen Bloos!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:24

Daar kon ik ook niks aan doen Tong uitsteken. Maar goed we wachten wel weer even op Fenna Knipoog. Hoeveel berichten passen dr eigenlijk op één pagina of is dat verschillend? Want het zou wel leuk zijn als het laatste bericht de link naar het nieuwe topic is...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:31

Nee dat zijn er standaard 25, maar volgens mij kan het topic in principe nu al dichtgegooid worden.... Ach anders plaatsen we gewoon even geen berichten totdat Fen weer in Tha House is Huilen van het lachen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 14:44

kooslover schreef:
Jammer dat jij tijd in hem hebt gestoken Jet, wat een rare knakker!

Heb je helemaal gelijk in Sas! Als hij zulke dingen daat zeggen en niet op een normale manier alles uit wil praten!
Sterkte ermee jet Ach gut

Ik heb vanochtend Mazzeltje gepest, dus nog maar goed dat de beugels nog kort zaten Fen Knipoog Heb ze nog wel 1 gaatje langer gedaan, met rijbroek zit toch lekkerder.
Mazzel was wel lief, mijn vader was aan het mesten, doet Mazzels staldeur open en daar ging Mazzel Bloos
Toen Mazzel maar weer terug in stal geparkeerd en mijn vader ging mesten, hij was wel heeeel braaf.

Met rijden was hij best lief! Stappen deed ie best netjes, zelfs sommige momenten lekker even zakken met zijn hoofd. Draf ging eerst erg traag, dus lekker doorgereden en daarna wat figuren sturen. En toen had hij ook momenten dat hij echt lekker liep, hoofd ontspannen omlaag.
De linkergalop ging ook goed, volte gemaakt. De rechtergalop bedacht hij dat hij op de volte wel linksaf kon, dus we gingen andere kant om en toen ook weer terug rechtsom Vork
Daarna wilde ik nog keer normaal volte proberen, maar hij ging wel erg hard, hij struikelde een keer in de hoek, moet hij maar opletten Bloos
Daarna nog volte in de rechtergalop gemaakt en beloond en nog even uitdraven en lekker uitstappen. Hij was weer lekker nat. Nog even drooggewreven met stro, dus Fen als je morgen een stromonster hebt is het mijn schuld Clown Spulletjes opgeruimd en eten klaar gezet en worteltjes gegeven.

Zo dat was mijn zondagochtend.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 14:47

Mariet schreef:
Jemig wat zijn jullie een afhakers, nog maar een paar berichten te gaan!

Pfff.. wat een rotdag gister Huilen het was echt zo gemeen!
Ik had tegen m'n ex gezegd omdat ie zo boos was en ik niet wist wat ik nou eigenlijk fout had gedaan: He.. kunnen we hier niet gewoon even als "volwassen" mensen uitpraten? Ik weet niet wat ik fout heb gedaan en als je me dat niet verteld en gewoon je conclusies trekt kan ik er ook weinig aan doen want volgens mij is hier gewoon sprake van miscommunicatie.

Kreeg ik als antwoord: Het boeit je toch niets waarom begin je dan weer zo te zeuren en ik blijf gewoon voor de volle 100% bij wat ik heb gezegd ik hoop dat je vandaag nog dood neer valt ik vertrouw je echt voor nog geen cent en je ben echt super achterbaks en ik heb er ontzettend spijt van dat ik zo veel tijd in je heb gestoken want je ben het gewoon niet waard je ben helemaal niets waard, niets gewoon dus als je nu even wil op houden met zeuren bedankt.

En toen moesten we 's avonds nog naar een verjaardag van een collega.. en toen was hij er dus al eerder.. had die (hoorde ik) tegen al die mensen daar alles zitten vertellen en mij dus helemaal zwart gemaakt... en toen kwam ik daar dus en zat iedereen me aan te kijken en te smoezen en ik voelde me echt zo prut Boos! Ik vond het zooooo gemeen. En het maakt me niet zo zeer uit dat hij boos is, maar gewoon het feit dat ik echt niets heb gedaan..

Mariet dat hij zich zo gedraagt zegt meer over hem dan over jou. Jij probeert dit op een volwassen manier op te lossen en hij gedraagt zich als een verwende puber die zijn zin niet krijgt. Iemand doodwensen is vreselijk en een teken van zwakte. hij wil jou pijn doen maar weet dat jij sterker bent als hij en dus gaat hij je opzettelijk pijn proberen te doen. als collega's achter jou rug smoezen moet je ze gewoon laten doen, again zegt meer over hen dan over jou. sommige mensen hebben nu eenmaal tijd teveel en gaan die tijd gebruiken om over andere mensen te roddelen. sta daarboven!

En Esther, leuke foto's, heeft Atlas ook eens wat voor zijn brokken gedaan Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 14:59

Ja dat heeft ie zeker Lachen. En hij is goed beloond want hij krijgt zijn oude 'nieuwe' voer weer Lachen. Iets met kruiden dr in en het ruikt heerlijk! Hij stond aan één stuk door te eten Lachen. Dat heeft ie al een tijd niet meer gedaan....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:00

Zo zijn jullie ook weer gearriveerd.

Leuk dat Mazzel af en toe ook nog braaf is Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:17

Hij kan het wel.... Misschien komt het toch ooit nog goed met die pony Knipoog.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:31

Viel me mee ondanks de andere paarden in de binnenbak en dat Fenna zei dat hij in buitenbak lekkerder liep, heel hard hebben we niet gewerkt, maar had ik ook geen zin in Bloos

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:47

Daar had ik gister ook een beetje last van Tong uitsteken, had al spierpijn toen ik opstapte... En dan was Atje ook weer best lastig... Totaal niet aan het been en wilde ook niet echt zakken met zijn hoofd (na het draven ineens wel maar dan issie moe en geeft ie sneller toe Tong uitsteken). Maar ja weer veel gaan oefenen en conditie opbouwen... Als het weer beter gaat ga ik een groepslesje proberen en als dat ook weer goed gaat kan ik priveles gaan nemen... Dan krijg ik wel de hele tijd het zelfde te horen maar dan leer ik ook wel weer... Aangezien Eline niet meer rijd moet ik dressuurmatig met m aan de slag omdat zijn rugspieren weer opgebouwd moeen worden... Tong uitsteken. En zo'n held ben ik nu ook weer niet met dressuur...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:51

Dat is wel fijn ja. Mazzel verhaart echt erg, maar ik wilde hem niet in zijn stal rossen en buiten was het me te nat Bloos
Ik zal blij zijn als hij weer zijn zomervachtje heeft.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:58

Ik heb een heel mooi poetsblok voor Fenna gehaald Tong uitsteken (was toevallig bij Pas de Deux en zag het liggen). Dat helpt ook goed... Komen de haren ook lekker los van Tong uitsteken.

Alleen zo'n zweetmes achtig ding werkt nog beter...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:07

Ja ik weet het Knipoog
Nou ja, nu helpt je hand eroverheen halen al, zoveel haar als dat er dan al los komt.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:08

Alleen kun je daarmee aan de gang blijven zeker?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:14

Je blijft bezig idd... Bij Komiek is het nu ook zo erg.... Atlas zat niet zo heel dik in zn haar dus bij hem valt het nu wel mee... Maar dr komt nog steeds veel haar vanaf...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:18

Mazzel heeft geen deken opgehad deze winter, zit genoeg haar op.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:27

Als ze zonder deken staan worden het idd helemaal van die beertjes Tong uitsteken. Ik vind het altijd schattig zo'n hele vacht... Maar het verschilt ook wel per paard hoe dik die vacht wordt volgens mij...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:29

Dat ook wel ja Knipoog
En hij is wel heel schattig, Mazzel, maar is niet echt praktisch als je ermee wil rijden.
Mexx was geschoren, maar daar merk je ook dat alle haren los gaan zitten.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:33

Dr groeit altijd wel weer bij na het scheren... En dan laat dr ook altijd ineens weer wat los Knipoog.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:35

Ja groeit wel na het scheren, maar ze is niet zo'n teddybeer als Mazzel, wel lekker met rijden en ze heeft een deken om.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:38

Met zo'n teddybeer moet je ook heeel lang uitstappen en hopen dat ze wat droger worden Knipoog.
Maar het is ook wel weer makkelijk geen gedoe met dekens... Nu bij Atlas is het echt van ja welke zullen we opdoen... Het wordt weer warmer maar dan weer kouder... (gewoon een te grote keus aan dekens Knipoog)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:41

ook in alle kleuren van deregenboog zeker Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:46

Ja Lachen, maar het ergste is nog wel de collectie zadeldekjes Tong uitsteken. Die zijn er echt in veel kleuren Lachen. Maar de leukste vindt ik nog steeds de koetjesbonte Haha!. Die wil ik van de zomer wel op als de foto's gemaakt worden Tong uitsteken.