Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kooslover schreef:Jammer dat jij tijd in hem hebt gestoken Jet, wat een rare knakker!
Mariet schreef:Jemig wat zijn jullie een afhakers, nog maar een paar berichten te gaan!
Pfff.. wat een rotdag gisterhet was echt zo gemeen!
Ik had tegen m'n ex gezegd omdat ie zo boos was en ik niet wist wat ik nou eigenlijk fout had gedaan: He.. kunnen we hier niet gewoon even als "volwassen" mensen uitpraten? Ik weet niet wat ik fout heb gedaan en als je me dat niet verteld en gewoon je conclusies trekt kan ik er ook weinig aan doen want volgens mij is hier gewoon sprake van miscommunicatie.
Kreeg ik als antwoord: Het boeit je toch niets waarom begin je dan weer zo te zeuren en ik blijf gewoon voor de volle 100% bij wat ik heb gezegd ik hoop dat je vandaag nog dood neer valt ik vertrouw je echt voor nog geen cent en je ben echt super achterbaks en ik heb er ontzettend spijt van dat ik zo veel tijd in je heb gestoken want je ben het gewoon niet waard je ben helemaal niets waard, niets gewoon dus als je nu even wil op houden met zeuren bedankt.
En toen moesten we 's avonds nog naar een verjaardag van een collega.. en toen was hij er dus al eerder.. had die (hoorde ik) tegen al die mensen daar alles zitten vertellen en mij dus helemaal zwart gemaakt... en toen kwam ik daar dus en zat iedereen me aan te kijken en te smoezen en ik voelde me echt zo prutIk vond het zooooo gemeen. En het maakt me niet zo zeer uit dat hij boos is, maar gewoon het feit dat ik echt niets heb gedaan..