. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Maar goed we wachten wel weer even op Fenna
. Hoeveel berichten passen dr eigenlijk op één pagina of is dat verschillend? Want het zou wel leuk zijn als het laatste bericht de link naar het nieuwe topic is...
kooslover schreef:Jammer dat jij tijd in hem hebt gestoken Jet, wat een rare knakker!
Heb ze nog wel 1 gaatje langer gedaan, met rijbroek zit toch lekkerder.
Spulletjes opgeruimd en eten klaar gezet en worteltjes gegeven. Mariet schreef:Jemig wat zijn jullie een afhakers, nog maar een paar berichten te gaan!
Pfff.. wat een rotdag gisterhet was echt zo gemeen!
Ik had tegen m'n ex gezegd omdat ie zo boos was en ik niet wist wat ik nou eigenlijk fout had gedaan: He.. kunnen we hier niet gewoon even als "volwassen" mensen uitpraten? Ik weet niet wat ik fout heb gedaan en als je me dat niet verteld en gewoon je conclusies trekt kan ik er ook weinig aan doen want volgens mij is hier gewoon sprake van miscommunicatie.
Kreeg ik als antwoord: Het boeit je toch niets waarom begin je dan weer zo te zeuren en ik blijf gewoon voor de volle 100% bij wat ik heb gezegd ik hoop dat je vandaag nog dood neer valt ik vertrouw je echt voor nog geen cent en je ben echt super achterbaks en ik heb er ontzettend spijt van dat ik zo veel tijd in je heb gestoken want je ben het gewoon niet waard je ben helemaal niets waard, niets gewoon dus als je nu even wil op houden met zeuren bedankt.
En toen moesten we 's avonds nog naar een verjaardag van een collega.. en toen was hij er dus al eerder.. had die (hoorde ik) tegen al die mensen daar alles zitten vertellen en mij dus helemaal zwart gemaakt... en toen kwam ik daar dus en zat iedereen me aan te kijken en te smoezen en ik voelde me echt zo prutIk vond het zooooo gemeen. En het maakt me niet zo zeer uit dat hij boos is, maar gewoon het feit dat ik echt niets heb gedaan..
. En hij is goed beloond want hij krijgt zijn oude 'nieuwe' voer weer
. Iets met kruiden dr in en het ruikt heerlijk! Hij stond aan één stuk door te eten
. Dat heeft ie al een tijd niet meer gedaan....
.
, had al spierpijn toen ik opstapte... En dan was Atje ook weer best lastig... Totaal niet aan het been en wilde ook niet echt zakken met zijn hoofd (na het draven ineens wel maar dan issie moe en geeft ie sneller toe
). Maar ja weer veel gaan oefenen en conditie opbouwen... Als het weer beter gaat ga ik een groepslesje proberen en als dat ook weer goed gaat kan ik priveles gaan nemen... Dan krijg ik wel de hele tijd het zelfde te horen maar dan leer ik ook wel weer... Aangezien Eline niet meer rijd moet ik dressuurmatig met m aan de slag omdat zijn rugspieren weer opgebouwd moeen worden...
. En zo'n held ben ik nu ook weer niet met dressuur...
(was toevallig bij Pas de Deux en zag het liggen). Dat helpt ook goed... Komen de haren ook lekker los van
.
. Ik vind het altijd schattig zo'n hele vacht... Maar het verschilt ook wel per paard hoe dik die vacht wordt volgens mij... 
.
.
)
, maar het ergste is nog wel de collectie zadeldekjes
. Die zijn er echt in veel kleuren
. Maar de leukste vindt ik nog steeds de koetjesbonte
. Die wil ik van de zomer wel op als de foto's gemaakt worden
.