xan schreef:MNTJ: ik hoor mike ook al over die leuke pony. Wij zijn benieuwd naar het vervolg.ha zeker en dan blits wat gaat daarmee gebeuren ??
xan schreef:winnitou schreef:zal ik de fles morgenavond meenemenSuper idee.Ik heb er ook nog een staan, moet die ook mee ???En zijn we er dan allemaal ?meenemen
ATE schreef:Frozen schreef:Ik denk dat we het songfestival wel gaan winnen dit jaar hahadenk het niet met zo n stom nrsjalasjalalie.....
Komt ie dan he, komt ie dan he, komt ie, komt ie dan he.VEEL PLEZIER MAAR WEER!!![MHK] What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7
winnitou schreef:moet toch geen probleem zijn AteNee, we zijn nu al zover, alleen de telling van de berichtjes even bijhouden zodat de laatste voor Petra is.
Frozen schreef:okee was weer gezellig om de pagina's vol te krijgen...daag alle:)doei doei tot volgende 498
xan schreef:ATE schreef:nee das geen probleemwat ??? je dates ?? of deze blz vullen wat denk je nou zelf met een gescheurde ell enboog
mntj schreef:tietel van het liedje gaat ook makkelijk met dubbele tong hihi.vind het een leuk nr ?vind het iets voor de carnaval