Ben benieuwd naar je jurk!
En wat lief van kirsten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Sluit ik me bij aan.. maar soms vind ik wel dat je er gewoon je mening over mag geven.. alleen dan wel NORMAAL, en dat is niet altijd sprake van bij ons..
Als we nou eens op dé manier gaan letten van zeggen/schrijven. Dat zou al een hoop schelen....
Annie_ schreef:ik schrijf de kerst kaarten maar vergeet ze altijd mee te nemen
Melanie_B schreef:5000000000000000000000 !"
hahaha enthousiast!
Melanie_B schreef:5000000000000000000000 !"
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Sluit ik me bij aan.. maar soms vind ik wel dat je er gewoon je mening over mag geven.. alleen dan wel NORMAAL, en dat is niet altijd sprake van bij ons..
Als we nou eens op dé manier gaan letten van zeggen/schrijven. Dat zou al een hoop schelen....
Maar ik moet ook wel eerlijk zeggen. Als mensen heel fel zijn, en het dus op de verkeerde manier zeggen.
Kan ik daar wel fel terug op reageren enzo. Maar eerlijk gezegd ben ik dat dan ook al wel weer snel vergeten omdat het 'toch maar' op internet is zeg maar. Ik vind het in real live ook heel anders. In RL zou ik gewoon tegen die gene praten alsof er niks aan de hand is, omdat het voor mij een beetje 2 apparte wereldjes zijn zeg maar![]()
Als mij zo iets gebeurd dan kan dat mij behoorlijk in de maag zitten.... Annie_ schreef:OWNEEE 500
ZONDER MELISSAAA
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Melanie_B schreef:Dan heb jij mazzel.Als mij zo iets gebeurd dan kan dat mij behoorlijk in de maag zitten....
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Een hele grote mooie kerstkaart. Lag op tafel, zegt me moeder 'Ja, die's voor jou Mel'.. Dus ik was even verbaasd.. Zo'n groot ding
maar er stond me toch een verrekte mooie tekst inAllemachtig...
Zal zo even foto zoeken
Ooh wat leuk! En lief!
Ik ga geen kerstkaarten meer sturen..
Deed ik vroeger wel altijd. Voor de hele klas en al m'n vriendinnen (ook op de manege![]()
)
Vond ik altijd leuk!
Ik wens iedereen het hele jaar fijne dagen toe, en niet specefiek alleen op kerst
Melanie_B schreef:Foto van jurk kan misschien donderdag gemaakt worden..
Iriis_ schreef:Waar heb je je jurk gekocht Mel?

Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Waar heb je je jurk gekocht Mel?
Bij me beste vriendin..
Haha.. Heb een jurk van Claudia geleend.
Iriis_ schreef:Haha.. Heb een jurk van Claudia geleend.

Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Haha.. Heb een jurk van Claudia geleend.
oooh! dat is vet handig!
Want die jurken zijn echt stom duur![]()
En dat voor 1 avond..

[/quote]