Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
!

Emmaa_ schreef:Ik heb echt een leuk stukje geschreven, al zeg ik het zelf.
Iris, lees het maar, en plaats maar als je wilt, ik heb er geen behoefte aan.
Voel nu alweer tranen prikken.
Emmaa_ schreef:Leuke foto's Iris !.
Sexyy!
ben TE nieuwsgierig
Melanie_B schreef:Pfft... Je kan wel merken dat Nicole een echte dressuurruiter is man..
Slaat nergens op dit.
Sorry hoor..![]()
Iris.. Je dekjes en frontriem zijn zoooooooooooooooooo gaaaaaffff!!!!!!!!!
Pebbs schreef:Mag ik het lezenben TE nieuwsgierig
![]()

Melanie_B schreef:Ik wil ook lezen
Melanie_B schreef:Pfft... Je kan wel merken dat Nicole een echte dressuurruiter is man..
Slaat nergens op dit.
Sorry hoor..![]()
, we begrijpen dat ook wel en Angela is ook gewoon zonder commentaar of wat dan ook op Grava gestapt! De laatste keer dat zij Vic buiten heeft zien rijden was hij erg druk en ja hoe je het ook wend of keert zij is en belangrijker misschien voelt zich verantwoordelijk voor ons!
Iriis_ schreef:Oh toch niet
Emmaa_ schreef:Ik denk, ik plaats het maar gewoon.
Ik vind het echt supermoeilijk.
Ik denk, ik kan wel ff een stukje schrijven, nou, nee dus
Ahtnamas schreef:Melanie_B schreef:Pfft... Je kan wel merken dat Nicole een echte dressuurruiter is man..
Slaat nergens op dit.
Sorry hoor..![]()
Nee, dat is het niet. Nicole is gewoon een beetje beschermend, we begrijpen dat ook wel en Angela is ook gewoon zonder commentaar of wat dan ook op Grava gestapt! De laatste keer dat zij Vic buiten heeft zien rijden was hij erg druk en ja hoe je het ook wend of keert zij is en belangrijker misschien voelt zich verantwoordelijk voor ons!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik wat dat betreft blij ben met Nicole, want zij heeft de afgelopen jaren ook heel veel geduld met mij gehad!

Pebbs schreef:mooi geschreven Emma![]()
en ik vind dat je het gewoon moet plaatsen in de knollengezeur
als de eigenaren van Kartouch het lezen, vragen ze je misschien wel om te verzorgen ! je weet het maar nooit
of je vraagt het zelf een keertje,
maar zo laat je mooi aan iedereen zien hoeveel ze voor je betekend !
Ahtnamas schreef:Emmaa_ schreef:Ik denk, ik plaats het maar gewoon.
Ik vind het echt supermoeilijk.
Ik denk, ik kan wel ff een stukje schrijven, nou, nee dus
Je wil niet weten hoeveel ik gejankt heb toen ik hoorde dat Larca verkocht werd, verkocht was, de datum hoorde dat ze weg ging, de laatste keren dat ik bij haar in de stal stond en op der gereden heb en alle momenten er tussen in!
! Pebbs schreef:mooi geschreven Emma![]()
en ik vind dat je het gewoon moet plaatsen in de knollengezeur
als de eigenaren van Kartouch het lezen, vragen ze je misschien wel om te verzorgen ! je weet het maar nooit
of je vraagt het zelf een keertje,
maar zo laat je mooi aan iedereen zien hoeveel ze voor je betekend !