Enne nog even en we zitten op 500... Uh oh.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Broccoli schreef:Ik verveel me dood
Enne nog even en we zitten op 500... Uh oh.
Iriis_ schreef:poedersuiker.. Dat gaat nooit goed![]()
Ooohja wel! Emma is er om 4 uur weer hè?

! Kirsten_S schreef:Ik ga deze week proberen heel vaak te rijden in de lessen. En vragen of ze goed op me houding willen letten. Volgende week heb ik namelijk herkansingen stom genoeg!
Maar wanneer geeft liesbeth eigenlijk les?

Broccoli schreef:Nou meiden, ik ga in ieder geval een uurtje verder in het huishouden
Tot straks in het nieuwe topic!
! , ik ga leren voor me twee allleeeeeeeeerlaaaaaaaaatste toetsen morgen
!
Kirsten_S schreef:nederland gaat verliezen olé oléee

Kirsten_S schreef:nederland gaat verliezen olé oléee
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:nederland gaat verliezen olé oléee
Wil jij je mond houden je brengt ongeluk![]()
Najaa ik zie het allemaal wel!
Als Nederland van Italie wint hebben ze zeker kans op de finale
maar ben bang dat Ita wint

Kirsten_S schreef:
Ik vind nederland dit jaar echt slecht. al die goede spelers zijn weg en vertrokken naar een ander land en wij zitten opgescheept met de mindere. robben is geblesseerd. en maduro doet niet mee!

fallenangel3 schreef:Kirsten_S schreef:nederland gaat verliezen olé oléee
Hmmmm... waarom wil je dat??
!
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:
Ik vind nederland dit jaar echt slecht. al die goede spelers zijn weg en vertrokken naar een ander land en wij zitten opgescheept met de mindere. robben is geblesseerd. en maduro doet niet mee!
Vandaag moet Huntje erin
Hij gaat spelen ik voel hettt ik voel dat hijj goed gaat spelen
. we hebben miss een goede aanval maar als de verdediging niet goed is, dan begin je niks. Kirsten_S schreef:Jaaa maar als de rest slecht is, dan kan hij niet veel maken. we hebben miss een goede aanval maar als de verdediging niet goed is, dan begin je niks.

Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaaa maar als de rest slecht is, dan kan hij niet veel maken. we hebben miss een goede aanval maar als de verdediging niet goed is, dan begin je niks.
Verdediging gaat vast goed komen!
Ze hebben zich vast wel goed voorbereid op de heerlijkee italianen![]()
Alleen Cannavaro speelt niet mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iriis_ schreef:Jullie kijken niet naar voetbal.. Jullie kijken naar lekkere mannen
! Voetbal heb ik al lang geleden afgesloten en besloten er niet meer naar te kijke
! Iriis_ schreef:Jullie kijken niet naar voetbal.. Jullie kijken naar lekkere mannen

!? Vraag ik me af ! Kirsten_S schreef:hebben jullie vroeger eigenlijk gevoetbalt!? Vraag ik me af !