Ik ben er nog hoor . En ohhh terrasje is altijd lekker idd! Ik heb net nog even mijn pony gelongeerd . Shaggy was weer erg lekker bezig. Hij zag koeien en ohhh die zijn zo eng . Dus Fenn wees gewaarschuwd vanaf de schuur tot je de hoek om gaat is het eng vanwege de koeien. De ene dag gaat ie er zo langs maar andere dagen tja dan zijn die koeien wel heel erg eng! Owww en vast zetten kan je hem het beste op de gewone poetsplaats, bij die andere hekjes wil die nog wel eens het touw naar beneden trekken en zijn been er over zetten en dan zielig gaan staan kijken . Of je kan hem natuurlijk in die een van de twee vierkante paddocks zetten en daar poetsen .
Ja, sorry ik had gisteren nog gewoon mijn laatste tentamen. En daarna moest de vakantie ingeluid worden, dus eerst wat drinken met een heleboel mensen. En daarna in de sauna bus naar de stad om daar lekker langs een gracht wat te gaan eten en heerlijk op het terras te zitten. En vandaag heb ik al betaald buiten gespeeld van half 11 tot bijna 2 uur. Zo maar eens kijken of het in de tuin uit te houden is.
ja, ik rijd gewoon in de bak met hem. Vandaag weer gedaan, morgen heb ik werk, dus hij vrij. Hij was weer braaf, al zag hij aan het begin even spoken. Ook de galop gaat goed en hij heeft een hoop fans op stal zeg. Iedereen wil weten wat voor pony het is, zeggen dat ie zo leuk is, dat dit paard nog geen privebehandeling op heeft geeist is een wonder