meelen schreef:Ik bedoelde niet meteen vandaag hoor Petra hihihi@Nicole het bigint om 1 minuut voor 6(welk net eigenlijk) hihihiOk,Maar gister volgens mij bij Rtl 4 om 17.20 als ik het me goed herriner nu?
jeetje, was ik er bijna niet bij!!! doorgaan tot 500 hoor. ik ga weer ff knippen. wilde nog ff op de laatste pagina voorkomen!!!!!!!!!
meelen schreef:Oh, om half zes, op Ned 1 en RTL 4Ja,zie je wel dacht ik al.maar ik was te laat met antwoorden
LIQUITA schreef:Hahaha.... _sandra lijkt ook al zenuwachtig. Het is voor haar ook de eerste keer We hebben het maar druk met van alles en nog wat hahaha.
LIQUITA schreef:Hahaha.... _sandra lijkt ook al zenuwachtig. Het is voor haar ook de eerste keer zie je wel,hahhaha is leuk toch
meelen schreef:LIQUITA schreef:Hahaha.... _sandra lijkt ook al zenuwachtig. Het is voor haar ook de eerste keer We hebben het maar druk met van alles en nog wat hahaha.Zeg dat,er gebeurt van alles,vandaag.Nieuws vanavond zal ook wel helemaal in het teken staat van de nieuwe president
meelen schreef:je moet je laatst geplaatste bericht wel meetellen mutsieSorry hoeveel zitten we nu dan?