Ik heb gewoon nog steeds medelijden met Atlas... Normaal loopt ie maar een half uurtje en nu heeft ie bijna anderhalf uur gelopen met ruiter... Maar ja alleen dat uitstapen duurde al zo enorm lang . En hij was ook zo lekker opgefokt... Woensdag gaat ik proberen het kort te houden voor hem .
Jemig wat zijn jullie een afhakers, nog maar een paar berichten te gaan!
Pfff.. wat een rotdag gister het was echt zo gemeen! Ik had tegen m'n ex gezegd omdat ie zo boos was en ik niet wist wat ik nou eigenlijk fout had gedaan: He.. kunnen we hier niet gewoon even als "volwassen" mensen uitpraten? Ik weet niet wat ik fout heb gedaan en als je me dat niet verteld en gewoon je conclusies trekt kan ik er ook weinig aan doen want volgens mij is hier gewoon sprake van miscommunicatie.
Kreeg ik als antwoord: Het boeit je toch niets waarom begin je dan weer zo te zeuren en ik blijf gewoon voor de volle 100% bij wat ik heb gezegd ik hoop dat je vandaag nog dood neer valt ik vertrouw je echt voor nog geen cent en je ben echt super achterbaks en ik heb er ontzettend spijt van dat ik zo veel tijd in je heb gestoken want je ben het gewoon niet waard je ben helemaal niets waard, niets gewoon dus als je nu even wil op houden met zeuren bedankt.
En toen moesten we 's avonds nog naar een verjaardag van een collega.. en toen was hij er dus al eerder.. had die (hoorde ik) tegen al die mensen daar alles zitten vertellen en mij dus helemaal zwart gemaakt... en toen kwam ik daar dus en zat iedereen me aan te kijken en te smoezen en ik voelde me echt zo prut Ik vond het zooooo gemeen. En het maakt me niet zo zeer uit dat hij boos is, maar gewoon het feit dat ik echt niets heb gedaan..
Nouja en toen kwam ik half 12 bij vrienden omdat we uit zouden gaan.. en toen barstte ik echt in tranen uit... zat er echt zo doorheen... je wenst iemand niet dood, dat doe je gewoon niet.. gaat me echt te ver..
Pfff sorry hoor.. ik moest me verhaal even kwijt....
Wat een vage gozer zeg... Zulke dingen zeg je idd niet! Balen dat je hem telkens nog moet zien... Ik had dr ooit ook zo eentje die me helemaal zwart maakte, maar die kwam ik gelukkig daarna nooit meer tegen...
Volgens mij is hij er gewoon nog niet helemaal overheen en voelt ie zich voor banketstaaf staan dat jij het uitgemaakt hebt... En probeerd ie nu net te doen alsof het allemaal jou schuld is en dat hij jou echt niet leuk meer vindt.... Mannen zijn soms ook zo voorspelbaar... In dat soort situaties kunnen ze zich altijd heel erg aanstellen....
ps. We gingen gister niet verder praten omdat anders het topic dichtgegooit zou worde zonder Fenna . En die moet natuurlijk de nieuwe openen...
Jammer dat jij tijd in hem hebt gestoken Jet, wat een rare knakker! En lekker links laten liggen die gast, jij weet hoe het echt zit, en mensen die hem geloven moeten dat vooral doen!
Hopenlijk herhaalt deze rotdag zich niet meer en kom je hem dus niet zo vaak meer tegen...
Schiet het al een beetje op hier . Atje heeft idd gister goed zijn best gedaan!! Ben echt trots op hem . Maar woensdag gaat ik dr wel gewoon een half uur van maken . We moeten het ook weer niet gaan overdrijven!