Oohh ik ben al mn fotos kwijt; dus ook mn fp, dus ik ben hard aan t zoeken waar ik die kan vinden ...
& Ella; je zegt woensdag is te laat; het spijt me, ik heb t gewoon erg druk...dus ik probeer nu even snel wat in elkaar te zetten; maar als ik niks kan vinden, dan kan ik toch echt pas woensdag weer zoeken.
het verhaaltje hoeft niet heel uitgebeid te zijn hoor, gewoon even simpel voorstellen, en anders heeft linda of lous misschien wel een leuke foto van toen jullie op het rono zaten?
Ja, dat snap ik, maar ik kan dr ook niks aan doen... het is nu iig opgestuurd, hoop dat het goed is zo .
Vind het alleen zo jammer dat er op t laatste moment zo op gehamerd wordt en als je dan geen tijd hebt, dan zitten er continu mensen door te drammen enzo. Ik snap dat het bijna zover is, maar geen tijd is geen tijd..
Nou jongens, laatste pagina dit....doe gewoon rustig aan zou ik zeggen, dan maar even zonder topic, gaan we ook niet dood van. Dan gebruiken we even lekker het meetingtopic ofzo...
tja steph geen tijd is pech bij 500 moet er een nieuw topic geopend worden! ik had ook geen tijd, net toevallig even, anders had ik er ook niet ingestaan haha! waren we samen losers geweeest!
Nouja eigen schuld dikke bult....sommige mensen hebben nou eenmaal gewoon een leven. Ik niet nee want ik had wel tijd. Maar andere dus wel. Dan zitten we toch even lekker zonder topic, boeie..
SsSimonee
Geplaatst: 30-01-12 22:37
Oehhh bijna nieuw topic!!!
Vandaag naarlingen 2 en 3 jarige uit de wei gehaald wat een etters zeg haha. Mag vanaf morgen ook 2 paarden rijden. 2 nrps ben benieuwd!!!!!
Ik vind dat britt gelijk heeft hoor, we hadden al veel eerder aan de voorstel verhalen kunnen beginnen vind ik... Ik moest vandaag autorijden en het was eng super glad vooral in de smallere straatjes en dan voel je de achterkant zo wegglijden brrr...
drukke week btw xD morgen werken en chillen met simmie, woensdag werken en paardrijden, donderdag sollicitatie, werken en concert en dan vrijdag even niks en dan zaterdag autorijlessen en kroegen tocht in amsterdam