Xantha's pa is de linkse als je zo de foto ziet zeker? Als veulen een lekker bekkie en nu nog steeds.
Nou ik zal alvast een stukje verslag doen van Jumping Amsterdam.
Als eerste Arwen heeft met Abel gewonnen ze zijn eerste geworden
Even mijn kabeltje zoeken van mijn camera en dan ga ik verder met mijn verslag. Was in ieder geval heel gaaf om mee te maken en te zien. Abel had al een fanclub in de losrij ring en nee ons had hij al maar andere kinderen.
Wat gaaf die rozet. Abel was wel erg stoer met deken en rozet . Toppie gedaan van Arwen en Abel... en bijna zijn we aan het eind van dit topic. Al bijna klaar Es?
cassandra84
Geplaatst: 22-01-12 16:58
Vanochtend heel vroeg opstaan en om half zeven waren we op stal. Abel nog een poetsbeurt en een hapje en inladen natuurlijk. Daar aangekomen even kijken waar we heen moesten en de trailer geparkeert. Abel had dus een mobiele box eigenlijk. Toen mochten de kinderen gaan inrijden in de losrijring kwamen er gelijk een groep kinderen op Abel af en was het oh wat leuk en lief. Onderweg naar de echte ring waar alles plaatsvond geen probleem voor Abel en Arwen. Maar ze moesten even wachten, want de bak werd gesleept dat was een probleem voor twee pony's en ruitertjes die durfde niet meer het was te eng voor ze. Abel en Arwen waren koelbloedig In de grote ring nog even rijden ging prima, maar de meeste ponies werden beetgehouden door de moeders Abel en Arwen gingen gewoon los. Als eerste was de estafette ze moesten om twee tonnen rijden dan om een pion en terug. Ging prima, maar op de terugweg dacht Abel ik sla die ene ton over dus Astrid even geholpen en Arwen verder alleen gereden. De rest aan de hand of met iemand ernaast. Arwen kreeg een applaus omdat ze het alleen deed. En er was een stoelendans daar heeft Arwen met Abel gewonnen. Ik zat op de tribune en achter mij zaten de mensen van de pony die tweede werd die vonden het niet eerlijk, want Arwen hoefde er alleen maar af te glijden die pony van hun was iets hoger. Ja kunnen wij ook zeggen Abel was de kleinste en moest in de estafette tegen grotere ponies. Maar het was een hele leuke ochtend en we gaan weer op stap naar de volgende bixie wedstrijd.
Zijn we al bij de 500 pagina's?
cassandra84
Geplaatst: 22-01-12 17:03
Hier nog twee fotootjes
cassandra84
Geplaatst: 22-01-12 17:34
We zijn bijna bij de 500 pagina's wie zorgt dat we op de 500 komen????
Nog niemand hoor!! ben echt heel druk bezig!! Rustig aan....bijna klaar!!
cykie
Geplaatst: 22-01-12 18:31
Zo gaaf hoor Marion! En gefeliciteerd Arwen en Abeltje!!! Wat een ervaring om in zo'n grote ring te rijden met een heuse tribune om je heen. Dat kunnen niet veel mensen zeggen dat ze dat hebben meegemaakt. Ik zal proberen mee te helpen om op de 500 te komen. We moeten toch 500 pagina's vol praten?
Vandaag weer in de buitenbak gereden. Viel niet mee met al die wind. Tot overmaat van ramp ging het ook nog regenen. Vond Fa niet zo leuk, maar hij heeft weer beweging gehad zullen we maar zeggen.
Laat ik dan ook maar een mooie foto neerzetten. Deze is echt zo gaaf. Die heeft Cathy gemaakt in mei toen we aan het wachten waren op het wegen en meten.