Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Serada schreef:Wat zal dat een lekker gevoel zijn geweest. Toch met Pinksteren he!
Esther28 schreef:Haha wel een beetje lachen hoor Fieke...niet zo ernstig kijken...
Waar ben je naar toe geweest?
Esther28 schreef:Zo Veer heb weer dr schoen aan als het goed is.....kan ik de omgeving weer onveilig gaan maken.....
Peertie ging gister in mach-3 snelheid de bak door....jeezus wat is die loperig de laatste tijd.....Denkt te veel mee en doet gewoon erg haar best met af en toe iets te veel eigen intiatief....
Ik ga toch bijna geloven dat ze stiekum al hengstig is geweest, maar dat ze dat gewoon amper/niet heeft getoond..........
Twinklebel schreef:Esther28 schreef:Joh als ze braaf is, kan je iedere keer een stukje verder toch....easy does it
Ja, dat is ook de bedoeling, twee a drie keer per week onder het zadel stappen, en dan per week een stukje erbij, tot we op ongeveer een uur zitten.
Ceriadwen schreef:Esther28 schreef:Zo Veer heb weer dr schoen aan als het goed is.....kan ik de omgeving weer onveilig gaan maken.....
Peertie ging gister in mach-3 snelheid de bak door....jeezus wat is die loperig de laatste tijd.....Denkt te veel mee en doet gewoon erg haar best met af en toe iets te veel eigen intiatief....
Ik ga toch bijna geloven dat ze stiekum al hengstig is geweest, maar dat ze dat gewoon amper/niet heeft getoond..........
Uh en je hebt afgezegd op Epe omdat ze hengstig was en niet liep ofzo dan? Wat je ook doet.. blijven doen.. blijkbaar loopt ze nu wel dan