xan schreef:Frozen schreef:Die dokter van jackson is aangeklaagt....ja, wij hebben ook de tv aanstaanHihihi
xan schreef:winnitou schreef:die kan ik niet lezen.........ging zeker over het trainennee, over je droog staan ja letterlijk en figuurlijk, maar dat is toch niet schunnig, geen alcohol en nu geen tijd om wat drinken te pakken
LIQUITA schreef:Ik ga alvast wat voorbereiden...dus tot zo!Maar de laatste post is voor jou.Dus bij deze dames: we wachten op het bericht van Liquita en laten ons verrassen door deel 7
mntj schreef:Frozen schreef:Die dokter van jackson is aangeklaagt....ook de tv aan.Las het al op de i-netkrant drie uur geleden of zo.
mntj schreef:heeft iedereen dan zn gleesje champagne. hihi.om te proostenz'n wat ??? hoeveel heb jij er al op
mntj schreef:heeft iedereen dan zn gleesje champagne. hihi.om te proostenheb hier nog een hele fles staan, wanneer gaan we knallen
winnitou schreef:mntj schreef:heeft iedereen dan zn gleesje champagne. hihi.om te proostenheb hier nog een hele fles staan, wanneer gaan we knallenzal ik de fles morgenavond meenemen
winnitou schreef:xan schreef:nee, over je droog staan ja letterlijk en figuurlijk, maar dat is toch niet schunnig, geen alcohol en nu geen tijd om wat drinken te pakkenhahahahahahahhaha ik sta ook al jaren droog hihihihiihihihihihih
xan schreef:mntj schreef:heeft iedereen dan zn gleesje champagne. hihi.om te proostenz'n wat ??? hoeveel heb jij er al op oke glaasje. dat heb je als je te snel tikt. en bedtijd wordt.
Frozen schreef:Ik denk dat we het songfestival wel gaan winnen dit jaar hahadenk het niet met zo n stom nr
winnitou schreef:mntj schreef:heeft iedereen dan zn gleesje champagne. hihi.om te proostenheb hier nog een hele fles staan, wanneer gaan we knallenJij maakt er helemaal een feest van hahaha
winnitou schreef:zal ik de fles morgenavond meenemenSuper idee.Ik heb er ook nog een staan, moet die ook mee ???En zijn we er dan allemaal ?
xan schreef:MNTJ: ik hoor mike ook al over die leuke pony. Wij zijn benieuwd naar het vervolg. wij ook. haha.nog ff sparen. heb een wow zadel in de aanbieding. hahaha