ik heb ook de reclame tussen het laatste bericht en het nieuw te plaatsen bericht!DOE HET VOOR 1 NOVEMBER!ZO KAN GOED VééL GOEDKOPERRR!Anderzorg.nl
Ja we zijn er bijna ... En nu moeten we dan weer wachten tot vanaaf laat voor we een nieuw topic kunnen hebben ahaha
KarinW86 schreef:Ja we zijn er bijna ... En nu moeten we dan weer wachten tot vanaaf laat voor we een nieuw topic kunnen hebben ahahaJa dat is dan weer een beetje jammer
Ik hoop dat het nog wat beter weer wordt straks, wil om zes uur uit mijn werk Vienna nog even rijden en daarna Kealy...
Stef_Winston schreef:Haha isgoed Fiek!Die foto die je hebt ingestuurd is echt lieeef Lief he? Mijn twee mooie meiden (hoe weet jij welke foto ik opgestuurd heb ?)
Wie heeft trouwens het licht uitgedaan buiten, jeetje wat een somber weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van de week was zo mooi herfst weer
Twinklebel schreef:Ik hoop dat het nog wat beter weer wordt straks, wil om zes uur uit mijn werk Vienna nog even rijden en daarna Kealy...Ik hoop het ook Straks komt Lisa op Peche en Cowboy rijden, dus moet het wel een beetje lekker weer worden..