betsy_noach schreef:en de ring is nu voor in de bak gebouwt..nieuwe plek? Oeh spannend!!! Ships dan moeten we dus door die hoek bij het parkeer terrein?
josewoos schreef:betsy_noach schreef:en de ring is nu voor in de bak gebouwt..nieuwe plek? Oeh spannend!!! Ships dan moeten we dus door die hoek bij het parkeer terrein?Jep die moet je door
josewoos schreef:boehoe!!! Ziack wilt niet door die hoek als daar steeds auto's open en dicht gaan of mensen lopenOeps dat is een problempje
Shetjjee__x schreef:huh, waar is de bak uitgezet? vooraan!Mmmm mijn goed hoop voor een punt is zojuist weggevlogen
betsy_noach schreef:maar wel een goede schriktraining Die heb ik al gehad, maar heeft blijkbaar niet geholpen Hij blijft een gestoorde fjord
josewoos schreef:betsy_noach schreef:maar wel een goede schriktraining Die heb ik al gehad, maar heeft blijkbaar niet geholpen Hij blijft een gestoorde fjord.Het is en blijft een fjord ja
Shetjjee__x schreef:We hebben de TWe hebben de EWe hebben de SWe hebben de SWe hebben de ATessaaaaaaaa
Shetjjee__x schreef:mijne zoiezo al, in de buitenbak heb ik hem ook maar 1x ofzo gehaald van de weet ik veel Haha dat word weer wat dan! Nou ja, het scheelt ik ben nu nog niet zo zenuwachtig! Vorige keer zag ik er nu zo tegenop hahaha