Annie_ schreef:Okee![]()
Dan ga ik je vaker zien
Jaaa
morgen ben ik er weer, maar jij doet Jas nooit op dinsdag toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:Okee![]()
Dan ga ik je vaker zien
en donderdag ben ik er nu ook niet wegens toetsenweek. 

Astor schreef:Bij Ayla niet hoor, heb het in de winter ook gedaan en aan het begin dat ik haar reed.
En ging allemaal prima, dan is ze juist wat rustiger omdat ze dan even haar overtollige energie kwijt kan.
En het is goed voor de spiertjes en dan is ze even haar bokpartijen kwijt

Jane_ schreef:Was net even naar stal, maar is veel te warm om te rijden
Als hetmorgen iets minder is ga ik wel maar half uurtje ofzo
DenK4ever schreef:Jane_ schreef:Was net even naar stal, maar is veel te warm om te rijden
Zo heb ik dus gister ook maar een half uurtje gereden...
en dan was ik nog redelijk vroeg... rond uurtje of 11...
Maar zo warm dat na een kwartier al het zweet over onze ruggen liep, die van mij en die van Tieg...
Dus toen heb ik hem lekker onder de douche gezet! laten rollen in de paddock en als de verschrikkelijke zandman weer terug het land in gezet
Jane_ schreef:DenK4ever schreef:
Maar zo warm dat na een kwartier al het zweet over onze ruggen liep, die van mij en die van Tieg...
Dus toen heb ik hem lekker onder de douche gezet! laten rollen in de paddock en als de verschrikkelijke zandman weer terug het land in gezet
Jaa tis echt niet fijn, maar ik wil wel dat ze loopt. En dan baal ik dat het zo warm is..
Maarjaa wat doe je eraan.. binnenbak is ook niet koeler denk ik
fallenangel3 schreef:Is het ook te warm voor een rustig buitenritje dan? (of doe je dat nooit met Phil?)

Jane_ schreef:fallenangel3 schreef:Is het ook te warm voor een rustig buitenritje dan? (of doe je dat nooit met Phil?)
Hahah lees jij nooit bij
Ik kan echt niet Phil alleen naar buiten en dan helemaal niet rustig
haha..
fallenangel3 schreef:maar dacht eigenlijk al zoiets omdat je het nooit over buitenritjes hebt

Broccoli schreef:Hoiii
fallenangel3 schreef:Is het ook te warm voor een rustig buitenritje dan? (of doe je dat nooit met Phil?)
Jane_ schreef:Hopelijk willen mijn ouders zo naar Filly voor me laarzennn!!![]()
DenK4ever schreef:Jane_ schreef:Was net even naar stal, maar is veel te warm om te rijden
Iriis_ schreef:Dat heeft te maken met de proeflessen die ze loopt, dacht ik.Broccoli schreef:Dunja verhuurt Frans niet![]()
Zat te denken aan Twingo!
he? sirrieus niet?
Weetje ook waarom niet?
Iriis_ schreef:Wáttjeesss!!!
Ik heb gister dik een half uur á 3 kwartier op mijn paard gezeten!
En laatste minuten zelfs met een zwart jasje met langemouwen aan!
Zee intensief gereden, en ik leef toch ook nog?!