Wat gaat dat toch weer hard... Ik heb twee zwepen aangeschaft en ze zijn heel saai zwart .
Maar nu heb ik dr eentje die ik op stal in de kast kan doen en eentje voor de manage... En als ik dr eentje kwijt raak heb ik dus altijd een reserve (wat ben ik toch weer slim...).
Ik heb ook gelijk zo'n handig poetsblok aangeschaft voor als ik Fenna ga helpen bij Mazzel . Die dingen kosten toch bijna niks .
En Ik zat op Jack. Wat moet je dat paard blijven duwen zeg , Aad vond hem dat hij er nog meer door moest (hij liep ook niet super), Proefje oefenen deed ik ook zonder beugels. En Sas zat te zeuren, ik zat achter Pablo en die ging heel vaak een gang langzamer dan we moesten, dan is het vrij lastig om te galloperen / Draven.
Es, veel succes met At.
Ik ben er inderdaad vanavond niet. Dus dan kan ik niet openen
Ik vond hem op zich wel leuk voor een keer, maar verder vond ik hem erg braaf. Hij ging 1x de verkeerde kant om en toen gaf ik hem op zijn kop en hij had echt zoiets van ik heb iets fout gedaan.
Was trouwens leuk net met Atlas.... We kwamen met zn zadel aanlopen en hij stond echt te kijken van huh wat is dat... Owww ja mijn zadel... Maar wat gaan jullie daar mee doen dan??? (heb je als ze sinds januari geen zadel meer opgehad hebben ) . Maar ja toen eenmaal alles dr op lag had ie dr ook wel zin in... Hij reageerde niet echt erg op aansingelen dus dat was ook weer een goed teken...
Nou ja ik opgestegen en ging rijden.... Hij was niet echt super aan het been, maar wel actief... Ik zou een half uur gaan rijden maar het instappen liep al uit... (Ze zijn bezig een paard weer opnieuw te beleren voor de kar en gingen dus met lange lijnen leuk in de bak lopen... Maar paard werkte niet echt mee dus ik moest beetje gekke toeren uithalen af en toe... ). Maar ja het inbuigen in bochten deed ie ook niet echt lekker enz (dus daar gaat nog veel werk in zitten ).
Maar ja toen ging ik dus aandraven . En hij spurtte gelijk weg , hij had er duidelijk zin in... In de draf ging hij eindelijk ook een beetje nageven... Was ik rustig aan het draven en toen was iemand zo vriendelijk om muziek aan te zetten in de loods naast de bak... Atlas vindt muziek heel leuk , gaat ie op de maat lopen... Nu vond ie het vooral leuk om te doen of het heel eng was.... Ik zat net in de stuk dat hij richting de loods ging en hij bleef eigenlijk rustig... Maar kennellijk ontspande ik iets te veel en ineens schoot Atlas in rechter galop weg (en daar wil die nooit op aangalopperen) en het gekke was nog wel dat ie linksom liep .
Maar ja naderhand uitstappen en hij was zo opgefokt dat ik geloof ik nog een half uur aan het uitstappen ben geweest... Maar hij was na dat half uur nog steeds zeiknat en zn neusgaten ook nog wijdt open .
Het ging dus best lekker... uiteindelijk 1 uur en 20 min gereden (vooral veel stappen) en dat terwijl ik maar 30 min zou gaan.... Moet nog wel even meer gaan oefenen . Want hij moet even wat meer zijn rug gaan gebruiken en dus nageefelijk lopen . Maar dat wil me nog niet helemaal lukken... Maar zodra zijn conditie weer beter is gaat ik privelessen rijden en dan gaat het hopelijk wel lukken...
Laatst bijgewerkt door evdpanne op 15-03-08 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt