Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

helemaal blij !! 
spettertjuh schreef:Zielig puppie Wilma..... je moet je paarden ook niet slaan en mishandelen, weet je toch Wilma!!!!!!!
Peepsie krijgt echt een puntbuikie zeg............ misschien krijgt ze wel een merietje. Ze zeggen dat merrieveulens er altijd eerder uitkomen dan de hengstveulens. Weet niet of dat waar is.........
Ik ga voor een merrieveulen en het komt op 26 maart

Ze kunnen ook zo wild doen soms....
, dus hebben we (sarie en ik) de paarden op 1 maart verhuisd naar wassenaar, gelukkig kan chess er goed tegen. arme pup wilma, hoe is het met jou op je stekkie?? ben ook heel benieuwd naar het veulen van peeps, ik ga voor het merrieveulen en als het maar gezond is
hahahaha
hihihihihi
voorletters begint met eerste letter van de paps toch ?? of doen jullie dat niet ?? 

daar moete ze nu mijn wagen voor hebbe natuurlijk.. Dus gn we mr ff kijke hoe we dt gn oplosse..
hihiihihi.. Heerlijk hoor als je zo afhankelijk ben van n auto.. Lijk wel n handicap alstie er nie is of t nie doet
of heb ik daar alleen last van ??
Beetje laat uit bed moet zo naar college dus effies gauw douche en dan weg
maargoed.. Het zij zo..
Trots op jullie hihi amber2202 schreef:ik denk een hengstje !!
en ik denkkkkkkkk 3 april !hahahaha
1 april is een grap !hihihihihi
Hebben jullie al naampjes ??voorletters begint met eerste letter van de paps toch ?? of doen jullie dat niet ??
net mn paps opgehaald, hij heeft ongeluk gehad
iemand achterop geklapt terwijl m'n pa iemand liet inparkeren en stilstond. de persoon wou waarschijnlijk wegrijdenw aardoor hij op de andere weghelft ook nog iemand ramde en vervolgens uitstapte en wegrende.
later istie opgepakt, drank op, rijbewijs al ingenomen en auto niet verzekerd dus dat wordt een lastig verhaal voor de verzekering
maarja, gelukkig is mn vader ongedeerd![]()
![]()
nu maar eens mn bedje opzoeken en morgen maar even de papiertjes in orde maken en mailen naar m'n werk zodat alles in werking gezet kan worden.
balen dat ik morgen zelf niet werk maargoed, maandag gaan we er dan maar eens goed voor zitten
toedellss !!