Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dus zeg t voort!!!!!!!

Serada schreef:Leuke foto's Flurk...
Fieke, jij bent dus lekker onder de pannen geweest afgelopen weekend. Klinkt als een heel druk maar gezellig uitje met de meiden. Echt leuk zoals jullie met elkaar van alles organiseren.
Wij zijn gistermorgen naar Hans in Leende geweest om over Thom te praten. We hebben de knoop doorgehakt en samen met Hans besloten om Thom daar neer te zetten. We weten uiteraard nog helemaal niet of het goed gaat aangezien hij daar weer op het land gaat. Het zal dus een soort van proefperiode zijn maar naar ons idee hebben we niks te verliezen. Als we het niet doen, weten we het nooit! Aanstaande zaterdag gaan we hem wegbrengen dus dat wordt heel spannend allemaal...

Dayna schreef:Ohh! Hoe dat zo? Te weinig aanmeldingen? Wel gunstig voor mij, wie weet over een aantal maanden een leuke optie!
Twinklebel schreef:Jeetje, dat is al snel, zal niet makkelijk zijn......ik wil snel een keer met je mee erheen om eens te kijken voor Vien eventueel, as zaterdag moet ik werken, maar jullie gaan toch vast snel weer bij hem kijken?