Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

C_Capture

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:58

Wat een leuk verslagje en wat fijn dat alles goed is gegaan, die laatse foto van het oude vrouwtje met haar paard is echt super lief.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 21:06

Ceriadwen schreef:
En deze nog even...
Timothe, 34 jaar, en al 34 jaar in bezit van de oude dame die erbij staat.
Afbeelding

Wat een lieve foto... :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 21:08

Ceriadwen schreef:
Afbeelding

Mijn uitzicht vanaf de tent.. een 5tal friezen :D

Wauw, wat een mooie zonsopgang... :D

Ceriadwen

Re: Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:32

Die stonden iedere ochtend bij het draad op een meter of 3 af van onze ingang te gluren of de hond al wakker was. Die speelde met de jaarling namelijk. We hebben nog een berg foto's van die friezen maar denk neem er een waar je er een paar bij elkaar ziet.

Wat betreft Timo van 34.. deze foto plus een 80 tal andere zijn gemaakt omdat hij echt heel slecht aan het worden is en na de zomer de eeuwige wei op gaat. Betsie, de vrouw op de foto wilde nog graag wat foto's voordat ie gaat, en Chelle is de beroerdste niet dus die schiet er gelijk een stuk of veel. Maar vond deze wel de liefste foto die erbij zat.

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 10:50

Ik ontving onderstaand mailtje:

26 juni is er, op Prometheus, een oefenwedstrijd voor niet startkaart houders. Zijn er nog mensen die hieraan mee willen doen? Alles loopt wel hetzelfde als op normale knhs wedstrijden alleen dus zonder startkaart. Je rijd 2 proeven. Kosten 7,50 per proef. Wil je weten of je klaar bent om te starten? Misschien weet je iemand die met zijn paard wil gaan oefenen op ander terrein? Jonge paarden enz enz.... laat het even weten als je nog combinaties weet :) Dus zeg t voort!!!!!!!

Voor degene die mee willen doen laat het me even weten!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 11:23

jammer dat het zo kort dag is, anders had het wel wat voor Veer geweest...maar daar moet ik eerst weer eens mee gaan lessen.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 11:55

Ja dat was wel leuk voor jullie geweest Es. Nou er zal er vast nog wel eentje komen..

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 12:18

Ja denk het ook wel....haha ga je mee groomen dan :D

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 12:53

Is dat vaker Sandy? Misschien leuk voor Decy en mij eind deze zomer, begin herfst/winter!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 12:56

Prometheus is gestopt met de KNHS wedstrijden en begint nu met oefenwedstrijden. Volgens mij is er in augustus weer 1 en daarna in september nog 1...

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 12:58

Ohh! Hoe dat zo? Te weinig aanmeldingen? Wel gunstig voor mij, wie weet over een aantal maanden een leuke optie!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 13:53

Voor mij komt die net te laat, had drie maanden geleden heel erg graag mee gedaan.....nou ja, over twee jaar dan maar!

Heb een heerlijk weekend gehad! Zaterdagavond naar een vriendin in de buurt van Nijmegen gereden, een van de andere meiden van het peesblessuretopic was daar ook al, dus heerlijk heel de avond gebept. s'Ochtends uitgebreid ontbeten met eht hele gezin en daarna naar de manege, waar er nog drie meiden kwamen uit het peesblessuretopic. Daar met zijn allen een buitenrit gemaakt van dik twee uur door het prachtige bos daar, superbrave paarden mee, echt genoten! Daarna paardjes verzorgd, bakkie met taart erbij gedaan en op weg naar het pannenkoekenhuis. Daar heerlijk gegeten en nog veel meer gekletst. Vanaf daar gingen er drie weer naar huis, en wij met zijn drieen weer terug naar Nijmegen. s'Avonds leuke film zitten kijken en daarna knock-out het bed in. Vanochtend nog een keer naar de manege en heb ik nog op vriendin haar paard mogen rijden, heerlijk beest, alle knopjes erop en eraan, maar zeeeer voorwaarts, super weer zo met een paard aan het werk te zijn, dan merk ik weer hoe erg ik dat mis! En eind van de ochtend naar huis, even mijn eigen dames geknuffeld en gevoerd. Vanavond nog barbeknoeien met ouders en zus, en dan is het net of ik vakantie heb gehad!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 18:30

foto's van de 4 daagse

(Sarma achterop)

Afbeelding

Afbeelding

woensdag stap foto (Andrieke achterop)

Afbeelding

Afbeelding

donderdag galop foto (Yvonne achterop)

Afbeelding

Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 19:48

Leuke foto's Flurk...

Fieke, jij bent dus lekker onder de pannen geweest afgelopen weekend. Klinkt als een heel druk maar gezellig uitje met de meiden. Echt leuk zoals jullie met elkaar van alles organiseren.

Wij zijn gistermorgen naar Hans in Leende geweest om over Thom te praten. We hebben de knoop doorgehakt en samen met Hans besloten om Thom daar neer te zetten. We weten uiteraard nog helemaal niet of het goed gaat aangezien hij daar weer op het land gaat. Het zal dus een soort van proefperiode zijn maar naar ons idee hebben we niks te verliezen. Als we het niet doen, weten we het nooit! Aanstaande zaterdag gaan we hem wegbrengen dus dat wordt heel spannend allemaal... ;)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 19:49

Dayna schreef:
Ohh! Hoe dat zo? Te weinig aanmeldingen? Wel gunstig voor mij, wie weet over een aantal maanden een leuke optie!

Jaah dat is voor jou en Decy wel een uitkomst om alles zo voorzichtig te gaan proberen..

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 19:49

Esther28 schreef:
Ja denk het ook wel....haha ga je mee groomen dan :D

Jah lijkt me wel leuk!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:06

Serada schreef:
Leuke foto's Flurk...

Fieke, jij bent dus lekker onder de pannen geweest afgelopen weekend. Klinkt als een heel druk maar gezellig uitje met de meiden. Echt leuk zoals jullie met elkaar van alles organiseren.

Wij zijn gistermorgen naar Hans in Leende geweest om over Thom te praten. We hebben de knoop doorgehakt en samen met Hans besloten om Thom daar neer te zetten. We weten uiteraard nog helemaal niet of het goed gaat aangezien hij daar weer op het land gaat. Het zal dus een soort van proefperiode zijn maar naar ons idee hebben we niks te verliezen. Als we het niet doen, weten we het nooit! Aanstaande zaterdag gaan we hem wegbrengen dus dat wordt heel spannend allemaal... ;)

Jeetje, dat is al snel, zal niet makkelijk zijn......ik wil snel een keer met je mee erheen om eens te kijken voor Vien eventueel, as zaterdag moet ik werken, maar jullie gaan toch vast snel weer bij hem kijken?

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:16

Dayna schreef:

Nee, de wedstrijden liepen juist altijd redelijk goed. De statuten moesten vanuit de KNHS veranderd worden en dit was voor kleine verenigingen bijna niet te doen. Vandaar dat ze ermee stoppen...

Klinkt als een druk maar gezellig weekend Fiek! Lekker genoten van je 'mini' vakantie...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 23:05

Twinklebel schreef:
Jeetje, dat is al snel, zal niet makkelijk zijn......ik wil snel een keer met je mee erheen om eens te kijken voor Vien eventueel, as zaterdag moet ik werken, maar jullie gaan toch vast snel weer bij hem kijken?

Tuurlijk, als alles goed gaat zijn we er weer vaak te vinden en anders zijn we snel weer thuis... ;)

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 08:41

@Fieke: kijken is verkocht he :P ....Paarden staan daar echt super...Mijn ouwe staat er ook al weer 3 jaar...Tijd gaat snelllllllll

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 09:43

Esther28 schreef:
@Fieke: kijken is verkocht he :P ....Paarden staan daar echt super...Mijn ouwe staat er ook al weer 3 jaar...Tijd gaat snelllllllll

Yep, Mel heeft daar ook ruim 6 jaar gestaan! :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 09:49

Neem ik zaterdag mn pennyspulletjes mee...kan ik even penny-en met ouwe sok

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:36

Zo Veer heb weer dr schoen aan als het goed is.....kan ik de omgeving weer onveilig gaan maken.....
Peertie ging gister in mach-3 snelheid de bak door....jeezus wat is die loperig de laatste tijd.....Denkt te veel mee en doet gewoon erg haar best met af en toe iets te veel eigen intiatief....
Ik ga toch bijna geloven dat ze stiekum al hengstig is geweest, maar dat ze dat gewoon amper/niet heeft getoond..........

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:40

Ik heb vandaag voor het eerst weer een klein rondje op Vien gestapt, had er ruim tien weken niet meer opgezeten....en ze was superbraaf!
Afbeelding

Afbeelding

En op de ezel :+
Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 13:42

Wat zal dat een lekker gevoel zijn geweest. Toch met Pinksteren he! :D