Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nicole1995 schreef:vanavond??????
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Ik ben vandaag nog niet geweest. Ik ga straks na het eten meteen naar haar toe. Gisteren leek het wat beter te gaan.We gaan nog ff door.Hoe is het met Liquita???
Nicole1995 schreef:Dat kan je maken met Animatie Shop van Paint Shop Pro (een fotobewerkingsprogramma). Helaas heb ik het niet op deze pc staan.LIQUITA schreef:Hmmm...ik heb deze X wel een hele lange opening van Part 4. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken, hihi.
Kanp van je hoor.Ik ben zo nieuwsgierig hoe je die bewegende plaatjes in je avatar krijgtWaar vind ik die uitleg???
meelen schreef:Nicole1995 schreef:vanavond??????
Ik weet het niet, ik zou zelf vanaaf ook even naar de manege gaan. Moet toch even kijken hoe het met het beestje gaat hé.
Sanne belde net ook weer even, ze hebben het reuze naar de zin.
D'r schoonvader was met de fietstocht over de kop gegaan, maar heeft er niks aan over gehouden.
meelen schreef:Lekker voor zeNicole1995 schreef:vanavond??????
Ik weet het niet, ik zou zelf vanaaf ook even naar de manege gaan. Moet toch even kijken hoe het met het beestje gaat hé.
Sanne belde net ook weer even, ze hebben het reuze naar de zin.
D'r schoonvader was met de fietstocht over de kop gegaan, maar heeft er niks aan over gehouden.
. Gelukkig is het goed afgelopen met haar schoonvader. 
meelen schreef:Nicole1995 schreef:@ Meelen.Laat dat mens waar je ruzie mee had voortaan haar post ophalen op het postkantoor
Ach, ik maak me er verder niet druk om hoor.
Heb het hele verhaal opgeschreven bij mijn dagraport, voor het geval ze nog gaat bellen ook.