Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fallenangel3 schreef:hey... als ik de thiedeman vast maak aan het zadel dan is dat ding wat normaal om de hals zit toch overbodig?
Whaha die snap ik ook niet melanie
Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:hey... als ik de thiedeman vast maak aan het zadel dan is dat ding wat normaal om de hals zit toch overbodig?
maar dat ding wat je vast maakt, zit toch aan dat ding wat om de hals zit..
Citaat:Ja maar als je de lusjes aan de ringen aan het zadel vast maakt, of om de nek doet (als het zadel geen ringen heeft) dat heeft deze volgens mij helemaal geen functie behalve om de hals heen zitten... toch?
fallenangel3 schreef:Ja maar als je de lusjes aan de ringen aan het zadel vast maakt, of om de nek doet (als het zadel geen ringen heeft) dat heeft deze volgens mij helemaal geen functie behalve om de hals heen zitten... toch?
Kan gewoon hoor !
Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Volgens mij heb ik echt veel gemist. Wie gaat eigenlijk het nieuwe topic openen. Ik denk dat dit toch wel vanavond en anders zeker weten morgen moet gebeuren!
Mel - pièt

Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Ja maar als je de lusjes aan de ringen aan het zadel vast maakt, of om de nek doet (als het zadel geen ringen heeft) dat heeft deze volgens mij helemaal geen functie behalve om de hals heen zitten... toch?
Klopt!![]()
Kan gewoon hoor !
... zo overbodig twee dingen die omhoog gaan. ik heb idee voor mijn eigen outfit... alleen heb eigenlijk geen zin meer om te naaien... ik heb pijn in mijn rug!! Melanieetjuh schreef:ff nog terug komen, over dat vallen..
De pagina's moeten toch tot slot nog gevult worden..
Ik ben 1 keer zo hard van Berlingo gevallen.. We waren aan het uitstappen,
en toen kwam me broer op de bakrand en ik liep net langs. Berlingo schrok!
En rende zo naar A en sneet af naar links, en daar lag ik.
En verder van Dunja.. Nicky 'afgegegleden.. ":=
En, euhm.. meer niet geloof ik..

) fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:ff nog terug komen, over dat vallen..
De pagina's moeten toch tot slot nog gevult worden..
Ik ben 1 keer zo hard van Berlingo gevallen.. We waren aan het uitstappen,
en toen kwam me broer op de bakrand en ik liep net langs. Berlingo schrok!
En rende zo naar A en sneet af naar links, en daar lag ik.
En verder van Dunja.. Nicky 'afgegegleden.. ":=
En, euhm.. meer niet geloof ik..
Jij was toch in de buitenbak van Roxie gevallen?

! fallenangel3 schreef:ik heb trouwens en zilver en goed in mijn complete outfit zitten... en 3 verschillende tinten rood (strikjes, echt kerstrood en paardrijdbroek)