Sorry, wij waren even spelen in het water Vanavond samen met Pris en Nienke naar het watertje gereden en lekker gespeeld Kick ging er weer in één keer in, dus bij deze huldig ik haar tot officieel 'waterproof'
Haha, anders loop ik wel een x gezellig mee met Eefje
Jaaaa, mijn pony is niet waterproef, die vind er maar niks aan dat water, galopje vond ze echter wel leuk vooral toen de mensjes voor mij wat harder gingen, als ze eenmaal weer op en top conditie heeft zal ze het wss langer vol houden haha .
Vanavond lekker naar stal, 4 stallen mesten Yeaay, haha . Zo even de zwarte scooter terug naar de dealer brengen, er is een hele hoop 'stuk' aan zeg maar. Berg schade natuurlijk . En hij moet ff wat harder rijden .
Goedemorgenn!! Heb al lekker gereden vanmorgen. Zonnetje doet goed zijn best, dus heb het kort gehouden. Knollie loopt in ieder geval weer super fijn! Echt zo blij mee
Nu nog even wat wasjes draaien, boodschapjes doen en de boel glad trekken en dan vanavond lekker BBQ-en bij mn zus thuis. Lekker in de tuin bruin bakken.
Zo messen opgehaald en pony zijn benen geschoren, daarna héérlijk blokje met kar gereden door abtswoudse bos en op grasveld even menonderdelen uit proef geoefend en toen via de treinbaan en stal t einde weer terug naar stal. Ben zelfs beetje verbrand. Pony liep super. En nu regent het hier grote druppels
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-12 15:37
Oja iemand zin om volgende week zondagmiddag mee te gaan mennen? Ik zoek nog groom het is smiddags en neemt wel paar uurtjes in beslag
Grrr... ik ga vrijdag op vakantie voor 2 weken Had wel graag mee gegaan voor een lekker rondje. Ga je nog ergens bijzonders heen?
Na mijn vakantie moet Kick er toch maar écht aan gaan geloven, want wordt helemaal jalours van je berichtje Even lekker voor de kar knopen en lekker rondtouren Ik mis 't!
Ja, zo'n vakantietje is ook niet geheel verkeerd Lekker 2 weken in de zon liggen Heeeerlijk!! Gan vanmiddag zonnebrandcreme factor 50 halen, want is alweer 4 jaar geleden dat ik voor het laatst op vakantie ben geweest
Veel plezier op wedstrijd! Zo'n Z-proefje komt vast goed
Vanochtend heerlijk gereden, Eefje liep weer super buiten . Heuveltje opgegaloppeerd, vond ze maar al te leuk de eerste keer maar toen ze der af moest, ho maar xD, toen wilde we weer een heuveltje op, toen had ze zoiets van echt niet, Galopje ging prima, mevrouw vond het maar al te leuk, zo komt de conditie weer lekker snel terug .
Dusss, wie gaat er binnenkort weer naar buiten? Dan kom ik gezellig mee met het kleine mini monster
Voorlezen is gelukt, en eerste proef las makelijker dan 2 e proef , daarna leuk alle kramen bekeken en poffertjes gegeten, springproef gezien wat waren die hindernissen hoog. Groene thee gedronken, poffertjes gegeten en demo ontharen gezien en nog veel meer. Ga daar volgend jaar zelf starten denk ik