Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dat duurt even bij mij

Nu nog maar 1 week vrij te houden van de zomer voor herkansingen, alleen van 19-22 augustus (en daarvoor tijd om te leren)
Help terug even onthouden dat we anders moeten rijden, de A44 richting amsterdam is afgesloten na 22.00
Je hoeft dan toch niets te herkansen?
Had het wel erger verwacht, vooral voor ibi 
. Was heel gezellig bij Atlas
, heb lekker gespeeld met m in de longeerbak
. Vond Atlas ook leuk alleen toen die echt aan het werk moest had ie ineens geen zin meer en ging die weer verder met spelen en probeerde mij ook te overtuigen en met charmante blikken
.
. Dan gaat ie dr zo leuk bij staan... Vooral op zijn jeukplekjes (jaja we hebben dr al 3 ontdekt.... Zn schoft ergens op zn borst en achter zn oren vindt ie het ook heerlijk om gekriebeld te worden
).
. Die is lekker schoon en ik denk dat de eigenaar van stal schrikt als ie ziet hoeveel stro dr in ligt...
. Maar ach Atlas heeft een lekker bedje
.
. Ach ja waarom ook niet he... We gaan het gewoon wel proberen en als ik er naast stuiter hebben we dat ook weer gehad
.
. En ik heb idd nog niet het plaatjes van een knallende champagne gevonden... Ik wil een bewegende
. Maar denk dat het dan toch een gewone gaat worden...

) Met het proefje oefenen beugels maar uitgegooid, anders is dat helemaal zo saai als wat (Vroeg me uberhaubt al af waarom we dat in hemelsnaam gingen doen...) Maar ik zat achter lieve Jack en dat was niet zo fijn met stukken middengalop terwijl Jack niet eens gewoon galoppeerde
Dus dat was even een lekker gestuiter 
Nou moet ik hooguit leren als je in Nederland bent.
.
.
. Vraag me af hoe die reageerd... Ik moet eerst maar ff een zweep gaan aanschaffen denk.. Want die heb ik nog steeds niet
.