Ik denk dat hij er morgen al wel is hoor :p Heel fijn volgens mij heb ik een terugkomende blaasontsteking, of hij is van vorige week nog niet goed genezen :s
Ging gister paardrijden, en zat weer is op me oude vriennd Gijs en ging met sporen rijden hahaha, maar waren wel joekels, maar ik was wel heel lief Hielp in galop wel heel goed, en hij had wat meer respect, ook voor de zweep, was wel fijn.
Toen ik gister op stal was moest Dorey geniet worden!! (jaja Dorey staat nu gewoon op de manege omdat de eigenaar gewoon te oud word om paarden bij hem te houden) ze had zichzelf open gehaald, bij dr "kin"/"wang" ongeveer.. vet sneu!! Ze heet nu overigens Dana en is zadel en ruitermak Een vroegere stalhulp/instructrice (die zich nu meer bezighoud met de zakelijke kant van de manege volgens mij) rijd haar nu. Ze heeft pas haar eigen paard in laten slapen en nu is ze dus met Dana aan de gang. Nou beter had ze t haast niet kunnen treffen (Al helpt t wel dat ze dus niet meer naar de veiling kon omdat ze afgekeurd was op de foto, dus heeft ze wat extra tijd en hoeft t hele beleren niet meer snel snel )
hihi daar heeft suus wel n beeetje gelijk in (A) hihi is ook zo knullig! en zoveel werk hoeft t niet te zijn (oke ik had natuurlijk weer n veel te ingewikkeld idee waardoor t wel lang duurde, wat ik uiteindelijk toch heel erg in moest korten maaar het is gelukt )
_Lucy
Geplaatst: 15-06-11 21:44
ik moet het verhaaltje van steph en marieke idd nog hebben. maar ik kan m pas openen als marieke weer online is, en dan zal ze haar verhaaltje ook wel sturen denk ik.
haha hij is leuk geworden hoor marlous!! maar ik wacht zowiezo tot alle verhaaltjes er zijn met openen, anders is het ook niet leuk..