God, ik moet vandaag met 2 bussen om op stal aan te komen, want de randstadrail rijd natuurlijk ook weer niet Was eergister met de brommer gegaan, maar ik durfde echt niet meer terug joh, was echt zó slecht gestrooid hier op de fietspaden. Nu verlang ik helemaal naar mijn paard in de achtertuin
Brommer heb ik ook al heel lang niet meer op gereden, vind het echt super gevaarlijk nu Paarden staan echt net in het land, wel met bescherming om, gister gingen ze na een uur eikelen dus toen maar weer naar binnen gedaan. Hopelijk gedragen ze zich vandaag wat langer
Elbrich
Geplaatst: 22-12-10 15:57
Net op Viola gereden. Reed heerlijk! Gelijk gesprongen, ging allemaal super! Ze basculeert heel mooi. En kan heeeel snel wenden, ideaal barragepaard! Wel even wennen, 1,5 maand niet gereden en dan opeens van een pony van 1.54 op een paard van plm. 1.68! (dat wordt spierpijn morgen..) Maandag komt ze thuis!
xShanty
Geplaatst: 22-12-10 22:11
Super Elbrich!
Vervelend Jill. Ik heb het geluk dat mijn mama thuis is en elke dag met me mee gaat. Anders moet ik op de fiets naar de bushalte (voor mijn school, 5min) en dan met de bus, die gelukkig wel vlakbij stal stopt. Mijn brommer staat met een pyama (en een berg sneeuw erop) in de tuin..
Fysio is vanochtend geweest, ze had wel wat spanning bij haar lendenen, maar gaf vrij weinig reactie, en vergeleken met de vorige keer (na de Da, was ik niet bij, toen was ze echt heeel erg boos als je haar rug aanraakte) was dat eigenlijk gewoon goed. We hebben het nog even over de osteopaat gehad, ze zegt zelf ook, zo diep kom ik niet, maar zij geeft wel aan dat wanneer het daar niet goed zit ze vaak bij de spieren daaromheen wel wat voelt, en dat voelt ze nu niet.
Twijfel Twijfel Twijfel. Ik ga morgen of overmorgen maar weer rijden, rijd zaterdag en misschien maandag nog les, heb woensdag nog wedstrijd, en als dat allemaal puin is gaan we verder kijken. Maarja wat dan. Stalgenoot vertelde dat zij elk jaar een keer naar Eric Laarakker gaat om paard helemaal na te kijken. Wat zij aan prijs noemde waren we ook bij de Da met haar rug kwijt. Dus wie weet, of toch een osteopaat een keer erbij, of dat dan maar eens proberen. De Da vond haar met haar rug eigenlijk hardstikke gezond, dus daar kan ik behalve foto's ook niets mee.
Kom net bij Divoza in staphorst weg, mooie winkel! Heb 2 pikeurbroeken gescoord met lerenzitvlak, per stuk maar 70 euro! Normaal 170 of zo, was eenmalige actie! En daar hadden ze toch mooie jasjes en laarzen, echt om te kwijlen!
Hebben verder vandaag geshopt in Zwolle, nieuwe enkellaarsjes en nog wat kleding
Superleuk Elbrich! Balen van de spierpijn hahah En shanty, was je nog opgestapt vandaag? Hoop dat het weer beter gaat
Dat is nogeens leuk shoppen antal
xShanty
Geplaatst: 23-12-10 21:30
Leuk Antal!
En een voor Elbrich
Ik heb vandaag welgeteld 1 minuut op Mist gezeten, zeil was naar beneden omdat het klapperde en er iemand les had. Naast het open gedeelte van de bak is een hoop snippers waar sneeuw op lag, wat met de wind lekker naar binnen aan het waaien was. Mist werd na 2 rondjes helemaal gek toen er een erge vlaag kwam. Op de poetsplaats schrok ze ook nog van een windvlaag.