Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Esther28 schreef:Zit jij dr ook Lida? En Es al tegengekomen?
Volgens jaar wil ik ook een poging doen om er aan mee te doen....Moet Truusje even de paardenpil doorslikken dat ze niet hengstig word en moeten we even aan conditietraining gaan doen
Flurk schreef:rit vandaag was landgoed welna... De mooiste rit van alle 4 de dagen. 7incent had m met gemak nog een keer kunnen lopen want die was nog kurkdroog en uitgerust toen we terugkwamen. Alleen mijn derriere wilde niet nog een keer... Dat was echt einde oefening. Maar gooed, morgen nog een dagje, en dan zit t er weer op, helaas. Dan nog een weekendje rustig aan met christel en dan weer naar huis. Paard zal t enorm missen, maar ik mis inmiddels mijn bankstel ook wel.Esther28 schreef:Zit jij dr ook Lida? En Es al tegengekomen?
Volgens jaar wil ik ook een poging doen om er aan mee te doen....Moet Truusje even de paardenpil doorslikken dat ze niet hengstig word en moeten we even aan conditietraining gaan doen
ja Es al 3x gezien en gesproken.
Dadelijk braai.
Ik heb de rit er al op zitten ben vandaag als 1e gestart.
Rit ging vandaag overde hei en was 23,5 km.
...Maar nog steeds niets.....Na de rit was er weer niets meer van te merken...Nou schiet mij maar lek
...Als ze dus t weekend nog niet hengstig is, ga ik volg. week de va maar even bellen of dat normaal is en of dat een paard ook overtijd kan zijn 
Esther28 schreef:rit vandaag was landgoed welna... De mooiste rit van alle 4 de dagen. 7incent had m met gemak nog een keer kunnen lopen want die was nog kurkdroog en uitgerust toen we terugkwamen. Alleen mijn derriere wilde niet nog een keer... Dat was echt einde oefening. Maar gooed, morgen nog een dagje, en dan zit t er weer op, helaas. Dan nog een weekendje rustig aan met christel en dan weer naar huis. Paard zal t enorm missen, maar ik mis inmiddels mijn bankstel ook wel.
. Zou ze????? Nee, zeg! 

)