hahah nee zag dat stephanie een bak water over zihc heen had gekregen.. maar dacht.. verkeerd gespeld.. naja.. misschien toch.. maar niet dus ze vonden het in ieder geval een goeie actie
nou ja wat belachelijk dat ze mijn foto als achtergrond gebruiken ik heb hier alleen internet op mijn mobiel dus ik kan niet kijken of er iets van zeggen maar ik wil wel dat die foto wordt weg gehaald!
nou ja wat belachelijk dat ze mijn foto als achtergrond gebruiken ik heb hier alleen internet op mijn mobiel dus ik kan niet kijken of er iets van zeggen maar ik wil wel dat die foto wordt weg gehaald!
Hey! Hoe is het in nederland? Steef en Aman is het gelukt met Lovisje? Denk het wel he. Het is bij mij nu 8.43 AM. Hebben om 6 uur vanmorgen lekker een wandeling door het bos gemaakt. Om 10 uur vertrekken we naar Webster Falls, dat is een groot park met watervallen enzo. Wordt erg leuk. Vanavond hebben we geen concert maar een meet&greet met Canadezen. Morgen moeten we weer zingen. Bijna alle concerten zijn uitverkocht dus dat gaat goed! Verder is het warm hier. Vanmiddag komt er wel weer egen aan dus een aantal excursies gaan niet door. Groetjes!!
en uiteraard is alles goed gegaan meet lovis! hij is donderdag op de wei geweest.. en sávonds nog even gestapt.. hij had wel een klein wondje.. maar die was verder niet diep ofzo.. dus heb hem met betadine uitgespoeld.. en steef de dag erna nog een x!