Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
claudiaaB schreef:ik heb eerder ook in een rozekwekerij gewerkt. 1x naar almere buiten langs de kassen fietsen en je hebt werk !
ik vond het zelf echt geen leuk werk.. Maar je heb er wel snel een baan in.
. Ook al mag je bij sommige niet praten, samen iets doen maakt het toch wat leuker, ennnn het verdient..
) dus kan je geen mexicaanse griep van klanten krijgen
En mijn baan verdient het dubbele voor de helft van het werk
en kassen is wel ver weg en lang fietsen. En het is bloedje heet in die kassen binnen en het stinkt. En je word geprikt. En soms moet je die rozen gaan inhangen das helemaal poedersuiker.claudiaaB schreef:Whaha ik werk er niet meerEn mijn baan verdient het dubbele voor de helft van het werk
en kassen is wel ver weg en lang fietsen. En het is bloedje heet in die kassen binnen en het stinkt. En je word geprikt. En soms moet je die rozen gaan inhangen das helemaal poedersuiker.
Ik verdiende er trouwens echt minimuum jeugdloon.. En er zaten alleen maar Polen.. blegh
, waar werk je nu dan ?
naja het heet schoonmaken. Maar je bent verplicht om rustig aan te doen en genoeg te drinken. En een MP3 in je oren is daar ongeveer een standaard iets. Kletsen mag altijd, lolmaken is een must. Enn vooral waar ik blij mee ben: Je bepaald wanneer je werkt. Kun je niet, ff bellen en no problem claudiaaB schreef:Schouwburg Almere![]()
naja het heet schoonmaken. Maar je bent verplicht om rustig aan te doen en genoeg te drinken. En een MP3 in je oren is daar ongeveer een standaard iets. Kletsen mag altijd, lolmaken is een must. Enn vooral waar ik blij mee ben: Je bepaald wanneer je werkt. Kun je niet, ff bellen en no problem