Jaa we scheuren hier even doorheen...Moest tussendoor wel even het oor van de hond schoonmaken, maar ik ben er weer
*nee het lukt vast niet.Maar Houd er rekening mee dat ik morgen werk, en er za-avond waarschijnlijk niet ben
Tja dan moeten we dus wachten tot zondagochtend...Ach je moet toch ook een pb'tje sturen als het topic vol is of niet?
En anders wachten we gewoon totdat jij het nieuwe topic hebt geopend, anders missen we die spectaculaire opening en dat kan gewoon niet na zoveel werk Maar nu ga ik echt eten, misschien tot zo
Wow, die is gaaf ja, zou dat een echte tinker zijn?Ik vind Mazzel nog wel net een iets leuker koppie hebben
onder staat dat het een echte tinker is ja. Mazzel heeft inderdaad wat meer uitstraling en een wat eleganter hoofdje
Ja Alles wassen, wanneer hebt u tijd? (zal ik eens aan Margret melden dat ik dat van plan ben trouwens )
Lijkt me wel handig om dat te doen als het wat warmer is... Straks bevriest die arme pony nog!Ik ga nog even snel de honden uitlaten voordat ik wegga, ik zie je straks