kijk we zijn al op bladzijde 496 nu gaat het de goeie kant op
nikkielvis
Geplaatst: 19-01-12 10:47
Marion doe er is een weerberichtje bij!!!!!!
cassandra84
Geplaatst: 19-01-12 10:58
Ja een weerberichtje!!! Hopelijk goed weer.
Ik weet ook alleen wanneer ik ongeveer wil gaan, maar moet nog prikken. Het liefst zou ik het gelijk boeken, maar moet wel kunnen overal en eigenlijk tijd zat nog.
Vandaag even geen tijd gehad. Jammer van al die mok-paarden. Altijd rot inderdaad met natte paddocks. Maar ja....daar hebben we helaas geen invloed op . Freya inmiddels ook binnen even....geen mok, maar rotstraal Heerlijk nu al plannen maken voor de vakantie. Wij doen nog niet mee met plannen. Wij laten het afhangen van Breeze (oude Dalmaat).
taverno
Geplaatst: 19-01-12 21:16
Ik heb weer lekker gereden vandaag,spekkie was heel braaf. Ik had er toch 14 dagen niet opgezeten.
Tence zijn mok gaat opzich wel goed,de korstjes komen goed los maar er zitten nog wel een paar dikke.
Leeft Ilvy eigenlijk nog?
nikkielvis
Geplaatst: 20-01-12 08:26
Goeiemorgen
Het is bijna weekend Hoop dat het weer meevalt vandaag...
Er komen dat zit soort foto's voorbij, Daar kan je toch niks mee Hij doet me wel aan iemand denken
taverno
Geplaatst: 20-01-12 08:53
Aan wie denk je dan Marlon?
cassandra84
Geplaatst: 20-01-12 08:54
Goedemorgen
Ja het weerbericht Marion of willen we het niet weten? Wat ik net op de radio hoorde was niet veel soeps, maar het zou vanmiddag beter worden.
nikkielvis
Geplaatst: 20-01-12 09:09
taverno schreef:
Aan wie denk je dan Marlon?
dat weet jij vast wel
taverno
Geplaatst: 20-01-12 09:10
Wisselend bewolkt en enkele buien. Morgen regenachtig, later opklaringen.
Vandaag komen er verspreid over het land enkele buien voor, plaatselijk ook met hagel. In de namiddag verdwijnen de buien. De middagtemperatuur wordt 6 of 7 graden. De wind is west tot noordwest en is matig tot vrij krachtig, kracht 4 tot 5, aan de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard, 6 tot 7. In de loop van de dag neemt de wind geleidelijk iets af en draait in de loop van de avond naar zuidwest.
Komende nacht trekt een gebied met regen van west naar oost over het land. De temperatuur daalt in het begin van de nacht tot 2 graden in het oosten en noordoosten en 6 graden in het westen maar zal in de loop van de nacht weer enkele graden gaan oplopen. De zuidwestelijke wind neemt toe naar matig tot vrij krachtig, aan de kust en op het IJsselmeer naar krachtig tot hard, 6 tot 7 Bft en draait later naar het westen
nikkielvis
Geplaatst: 20-01-12 09:44
Thank you
Zo ik ga even BHV cursus doen... Was ik even vergeten
Goedemorgen....en de wind waait gestaag door.....Gatver en die regen ben ik ook helemaal zat. Maar goed het is bijna weekend, dus dat maakt weer een boel goed Tja...die foto...aan wie doet mij die denken? Vast niet dezelfde als jij Marlon
nikkielvis
Geplaatst: 20-01-12 09:55
Nicam schreef:
Goedemorgen....en de wind waait gestaag door.....Gatver en die regen ben ik ook helemaal zat. Maar goed het is bijna weekend, dus dat maakt weer een boel goed Tja...die foto...aan wie doet mij die denken? Vast niet dezelfde als jij Marlon
Oke...dan plaats ik nu weer wat, want dan schieten we een beetje op Nog een kleine ochtend werken en dan gauw hoppa naar stal. Morgen wel naar school, dus voor deze week een kort weekendje.
Ik weet dat jouw werk dat met zich meebrengt, maar ik zou er niet aan moeten denken. Iedereen vrij in het weekend en zelf moet je dan werken...... Sterkte in ieder geval....
_Noah
Geplaatst: 20-01-12 11:10
taverno schreef:
Leeft Ilvy eigenlijk nog?
Goedemorgen!! Helaas vakantie voorbij en ook weer op kantoor aan de bak = eventjes in het Groene Meer topic spieken.
Balen dat zoveel paarden mok hebben en niet naar buiten kunnen. Noah kan gelukkig nog wel naar buiten, maar hij staat bij halster- en dekenvretende paarden in een kampje (inclusief hemzelf ). In 1 maand tijd zijn er 4 halsters en 2 dekens doorheen gegaan!
Ook ik heb zin in het voorjaar, hoop dat ik dan een paar keer met Noah naar Meyendell kan, dat lijkt me zo heerlijk. En de paarden weer het land op natuurlijk.
_Noah
Geplaatst: 20-01-12 11:12
taverno schreef:
Morgen weer werken!
Balen, wil je anders dat ik zaterdag en zondag even met Tence wat rondjes stap, dat hij eruit komt? Dan hoef je niet te komen.
Ik kom toch wel ,ik wil hem er toch wel in ieder geval een uurtje uit hebben maar als je een paar rondjes wil stappen graag,dat breekt de dag een beetje voor hem. Ik ben er in de namiddag.