What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mntj

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 18:59

blijft een jury sport. ik had ook wat dingen dat ik denk mmm,.
maar ach. lang leven tien pond bananen hahaha,
was wel blij met er. als je bedenkt dat we er nog maar 4 weken opzitten en dan als invalide haha. vindt ik het knap van ons. zijn klaar voor de paralympic.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:00

Nou ook nog officieel dan,dan ben ik helemaal extra blij.puntjes waar we aan gewerkt hebben zie ik nu dus wel 7- vens staan.
Laatst bijgewerkt door Nicole1995 op 31-10-10 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:00

Nicole1995 schreef:
Maar onderaan staan 4 zevens !!

top toch. ik allemaal 6e alleen de darf een 7 wat niet klopt want voor alle stap onderdelen had ik 7ens. dus onderaan had ook een 7 moeten staan.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:01

Nicole1995 schreef:
Nou ook nog officieel dan,dan ben ik blij.puntjes waar we aan gewerkt hebben zie ik nu dus wel 7- vens staan.

goed zo. morgen weer verder oefenen.
uiteindelijk komt alles goed schatje :+

Nicole1995

mntj schreef:
was wel blij met er. als je bedenkt dat we er nog maar 4 weken opzitten en dan als invalide haha. vindt ik het knap van ons. zijn klaar voor de paralympic.

Kan me voorstellen ,dat je blij was.Je ging goed hoor voor na zeker 2 jaar.Ben trots op je :D

mntj

nog maar 4 pagina's gaat het hard he

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:02

Nicole1995 schreef:
mntj schreef:

Kan me voorstellen ,dat je blij was.Je ging goed hoor voor na zeker 2 jaar.Ben trots op je :D

dank je :o

meelen

winnitou schreef:
heerlijk zo'n rustig dagje, niks moet (behalve de tv voor elkaar maken, gisteren stopte het kastje van de digitenne er mee en je raad het natuurlijk al de andere goede staat in de caravan. Heb nu een oude geinstalleerd maar die was voor extra in de woonkamer. Moet maar weer op zoek gaan naar een digitennekastje. Als iemand nog een ongebruikte heeft staan houdt ik me van harte aanbevolen

Heb je al aan Onno gedacht? :)*

mntj

ga nog ff bankhangen. laters en anders tot morgen

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:03

hoi meelen en doeg meelen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:05

mntj schreef:
ga nog ff bankhangen. laters en anders tot morgen

Doeiii

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:06

Morgen middag krijg ik het voorlopig advies van Lars welke richting qua school voortgezet onderwijs.Leuk hoor gaat wel snel zo,bijna de basisschool af.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:08

mntj schreef:
hoi meelen en doeg meelen.

:D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:09

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
afgelopenmaand was het 5 oktober dat het er op stond, erg l u l l i g dat de vaste dingen dan al weer afgeschreven zijn. Doe dus maar een tijdje rustig aan om flinke reserve op te bouwen (is nooit verkeerd)
maar dan zul je net zien dat de wasdroger er mee stopt..... en gisteren de digitenne... ben benieuwd wat het volgende is

Tjee, alles komt ook altijd tegelijk. Of ik heb meer het gevoel dat het bij jou nooit stopt :(:)

geen idee, heb ook altijd het idee dat het nooit in enen komt. De droger was nog geen 8 jaar oud (de wasmachine van dezelde leeftijd is in februari gesneuveld. Niet extreem oud voor die machines. dus waarschijnlijk gewoon pech.
Ach straks is alles hier nieuw en dan gaat het allemaal een paar jaar goed (hoop ik). maar heb nu wel een 2e hands droger gekocht (MIele), wordt woensdag gebracht en heb 2 maanden garantie. Even een iets andere prijs! Maar dan moet ie het wel een poos volhouden

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:10

Hoi Ate en Winnitou

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:12

Vandaag samen met m'n zus de kleding van m'n mam opgeruimd.
Tjonge jonge, er kwam geen end aan. Iets van 15 zakken vol.
Maar dat is wel weg nu, alles gaat naar t leger, behalve 4 lederen jassen, die ga ik toch eerst proberen via mp te verkopen. En dan is er nog een bontjas, maar kijken of een bontzaak die in wil kopen of zo. Of laten taxeren, dan zet ik die op e-bay.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:17

meelen schreef:
winnitou schreef:
heerlijk zo'n rustig dagje, niks moet (behalve de tv voor elkaar maken, gisteren stopte het kastje van de digitenne er mee en je raad het natuurlijk al de andere goede staat in de caravan. Heb nu een oude geinstalleerd maar die was voor extra in de woonkamer. Moet maar weer op zoek gaan naar een digitennekastje. Als iemand nog een ongebruikte heeft staan houdt ik me van harte aanbevolen

Heb je al aan Onno gedacht? :)*

denk altijd aan Onno, maar heb even op het moment niet extra veel centjes ter beschikking, Sinterklaas komt er ook aan en als mijn salaris dan ook pas in december komt word ik wat minder blij. (moet nog maar afwachten of ik in januari nog naar mijn huidige werk moet). daarnaast moet ik ook maar zien wanneer ik tijd heb om inkopen te doen, Rowan is op 2 vrijdagen bij zijn vader, dan zou ik kunnen shoppen, en proberen op woensdagochtend niet te werken, zeker nu het zo op het werk gaat draai ik even geen extra uren of ik moet ze meteen weer op kunnen nemen. Wordt dan maar via internet bestellen en dan moet er wel geld op je betaalrekening staan).
kreeg deze maand ook al 9 dagen te laat de alimentatie van Rowan (wat nu weer even goed uitkomt). Doe dus gewoon even heeeeeeeeel rustig aan. Ben blijdat de eerst volgende verjaardag pas 10 december is (mijn mams).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:19

meelen schreef:
Vandaag samen met m'n zus de kleding van m'n mam opgeruimd.
Tjonge jonge, er kwam geen end aan. Iets van 15 zakken vol.
Maar dat is wel weg nu, alles gaat naar t leger, behalve 4 lederen jassen, die ga ik toch eerst proberen via mp te verkopen. En dan is er nog een bontjas, maar kijken of een bontzaak die in wil kopen of zo. Of laten taxeren, dan zet ik die op e-bay.

ook geen makkelijke klus.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:19

Nicole1995 schreef:
Hoi Ate en Winnitou

hoi allemaal

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:21

wil vanavond lekker een filmpje kijken (Bridget Jones), Hoop dat Rowan snel slaapt straks heb ik lekker even een momentje voor mijzelf (even lekker helemaal niks doen)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:30

winnitou schreef:
wil vanavond lekker een filmpje kijken (Bridget Jones), Hoop dat Rowan snel slaapt straks heb ik lekker even een momentje voor mijzelf (even lekker helemaal niks doen)

hahahaha, kun je weer je tranen laten lopen! van de lach en af en toe van emotie !!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:35

Nicole1995 schreef:
Morgen middag krijg ik het voorlopig advies van Lars welke richting qua school voortgezet onderwijs.Leuk hoor gaat wel snel zo,bijna de basisschool af.

spannend! en dan al die middelbare scholen af! is wel leuk hoor, alleen krijg je misschien de opmerking van je zoon of je niet gek wil doen als je daar bent! hahahaha, dat kregen inge en ik naar ons hoofd op het mischael college. we deden te druk volgens roan hahahahaha

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:42

xan schreef:
winnitou schreef:
hi Xan

Hi Win, laatste dag van de vakantie.
Morgen weer werken !!!
Kan niet zeggen dat ik het gemist heb :D
winnitou schreef:
ik ook niet hoor (ach een beetje), maar heb no0g wel behoefte aan wat vakantie (en dan Rowan naar school haha)
Er schijnt weer veel te spelen op het werk (contractontbindingen) dus ben benieuwd wat me te wachten staat

Ik heb ook a.s. donderdag een gesprek met de directeur.
Maar ik heb al seintjes gekregen dat het voor mij waarschijnlijk ook per 1 januari is afgelopen.

Ach, dan wordt het weer tijd om op zoek te gaan naar iets nieuws.
Ook altijd leuk.
Zo'n situatie schept ook weer nieuwe mogelijkheden.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:44

mntj schreef:
nog maar 4 pagina's gaat het hard he

het gaat errug hard :D
hahaha dat is altijd zo op de laatste blz.
Dan komt ook iedereen nog even snel langs om iets te posten :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:51

_sandra schreef:
Nicole1995 schreef:

spannend! en dan al die middelbare scholen af! is wel leuk hoor, alleen krijg je misschien de opmerking van je zoon of je niet gek wil doen als je daar bent! hahahaha, dat kregen inge en ik naar ons hoofd op het mischael college. we deden te druk volgens roan hahahahaha

Als ik hem nu al naar school breng als het echt rotweer is,dan mag ik niet meer tot voor de school stoppen :D en een kus krijg ik al als we de straat in rijden :D :D .Stel je voor dat ze het zien hahahha