Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:blijft een jury sport. ik had ook wat dingen dat ik denk mmm,.
maar ach. lang leven tien pond bananen hahaha,
was wel blij met er. als je bedenkt dat we er nog maar 4 weken opzitten en dan als invalide haha. vindt ik het knap van ons. zijn klaar voor de paralympic.
Nicole1995 schreef:mntj schreef:blijft een jury sport. ik had ook wat dingen dat ik denk mmm,.
maar ach. lang leven tien pond bananen hahaha,
was wel blij met er. als je bedenkt dat we er nog maar 4 weken opzitten en dan als invalide haha. vindt ik het knap van ons. zijn klaar voor de paralympic.
Kan me voorstellen ,dat je blij was.Je ging goed hoor voor na zeker 2 jaar.Ben trots op je

winnitou schreef:heerlijk zo'n rustig dagje, niks moet (behalve de tv voor elkaar maken, gisteren stopte het kastje van de digitenne er mee en je raad het natuurlijk al de andere goede staat in de caravan. Heb nu een oude geinstalleerd maar die was voor extra in de woonkamer. Moet maar weer op zoek gaan naar een digitennekastje. Als iemand nog een ongebruikte heeft staan houdt ik me van harte aanbevolen
LIQUITA schreef:winnitou schreef:afgelopenmaand was het 5 oktober dat het er op stond, erg l u l l i g dat de vaste dingen dan al weer afgeschreven zijn. Doe dus maar een tijdje rustig aan om flinke reserve op te bouwen (is nooit verkeerd)
maar dan zul je net zien dat de wasdroger er mee stopt..... en gisteren de digitenne... ben benieuwd wat het volgende is
Tjee, alles komt ook altijd tegelijk. Of ik heb meer het gevoel dat het bij jou nooit stopt

meelen schreef:winnitou schreef:heerlijk zo'n rustig dagje, niks moet (behalve de tv voor elkaar maken, gisteren stopte het kastje van de digitenne er mee en je raad het natuurlijk al de andere goede staat in de caravan. Heb nu een oude geinstalleerd maar die was voor extra in de woonkamer. Moet maar weer op zoek gaan naar een digitennekastje. Als iemand nog een ongebruikte heeft staan houdt ik me van harte aanbevolen
Heb je al aan Onno gedacht?
meelen schreef:Vandaag samen met m'n zus de kleding van m'n mam opgeruimd.
Tjonge jonge, er kwam geen end aan. Iets van 15 zakken vol.
Maar dat is wel weg nu, alles gaat naar t leger, behalve 4 lederen jassen, die ga ik toch eerst proberen via mp te verkopen. En dan is er nog een bontjas, maar kijken of een bontzaak die in wil kopen of zo. Of laten taxeren, dan zet ik die op e-bay.
Nicole1995 schreef:Morgen middag krijg ik het voorlopig advies van Lars welke richting qua school voortgezet onderwijs.Leuk hoor gaat wel snel zo,bijna de basisschool af.

xan schreef:winnitou schreef:hi Xan
Hi Win, laatste dag van de vakantie.
Morgen weer werken !!!
Kan niet zeggen dat ik het gemist heb
winnitou schreef:ik ook niet hoor (ach een beetje), maar heb no0g wel behoefte aan wat vakantie (en dan Rowan naar school haha)
Er schijnt weer veel te spelen op het werk (contractontbindingen) dus ben benieuwd wat me te wachten staat
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Morgen middag krijg ik het voorlopig advies van Lars welke richting qua school voortgezet onderwijs.Leuk hoor gaat wel snel zo,bijna de basisschool af.
spannend! en dan al die middelbare scholen af! is wel leuk hoor, alleen krijg je misschien de opmerking van je zoon of je niet gek wil doen als je daar bent! hahahaha, dat kregen inge en ik naar ons hoofd op het mischael college. we deden te druk volgens roan hahahahaha
en een kus krijg ik al als we de straat in rijden
.Stel je voor dat ze het zien hahahha