vind het eigenlijk wel een goed idee om nu stoppen maar ik ben aan de andere kant ook wel heel nieuwsgierig
LIQUITA schreef:winnitou schreef:en mijn afwas is ook nog niet gedaan Ooooohhhh...gisteren heeft Meelen geholpen met de vaat te doen
winnitou schreef:vind het eigenlijk wel een goed idee om nu stoppen maar ik ben aan de andere kant ook wel heel nieuwsgierigTja...de keuze ligt bij jullie. Ik kan natuurlijk ook in m'n eentje nog maar 4 pagina's vol kletsen.
winnitou schreef:dan ga ik nu ook afbreken, tot morgen bij de Zaanse of bij Veldt of op bokt.toedeledokievrijdag bij de zaanse hoor
LIQUITA schreef:Hahahaha...ik ook wel. Nieuwsgierig naar of ik niet WEER wat ben vergeten ik na wat je nu weer van iets mooie s heb gemaakt
ATE schreef:winnitou schreef:dan ga ik nu ook afbreken, tot morgen bij de Zaanse of bij Veldt of op bokt.toedeledokievrijdag bij de zaanse hoorhad ik er toch morgen gestaan, nou dan ga ik vrijdag in mijn pauze kijken en morgen naar het marktplein boodschappen doen
ATE schreef:ik geloof niet dat we vanaaf gaan redden liquitaNee...ik denk het ook niet. Helaas Pindakaas.