Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paint_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:04

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:25

IJp schreef:
KimLittle schreef:
Haha, ja dat rennen heb je gelijk in! Zie je; echt geknipt voor de rol. Wauw, krijgt ie dan straks ook een airco en verwarming in z'n stal en drie grooms voor extra verzorging en make up?

Ik wil de zaterdag in ieder geval heen. Ik had gisteren het volgende begrepen:
Vrijdag - Eef halteren met het mooiste veulentje van Nederland
Zaterdag - Eef en Kim rijden
Zondag - Myanou en Adrie rijden

En vrijdag gaat Kim Halteren met May en ik hoorde ook iets van Bud.
Dit is inderdaad het programma van 28-29-30 augustus in Wanroij.
Weet ik 100% zeker, ik ga nl Frosty en May heen rijden met de trailer.

Jaaaaaa ik ga ook met Bud en kim gaat ook met Bud
en eef gaat ook met maggic en met die van peppijn en peppijn doet ook nog zelf mee
babera gaat ook met haar jaarling en er was nog iets....weet even niet wat
en wat leuk is er zijn 3 generaties van timmy die dus mee doen!!!!
dus er gaat een hele club van stal vrijdag halteren

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 08:27

Jammer dat dit allemaal op vrydag is want ik moet dan gewoon werken helaas. Zaterdag ga ik Eef en Kim wel aanmoedigen. Wie gaan er nog meer heen die dag? Zullen we met een groepje die kant op?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:01

San1978 schreef:
Jammer dat dit allemaal op vrydag is want ik moet dan gewoon werken helaas. Zaterdag ga ik Eef en Kim wel aanmoedigen. Wie gaan er nog meer heen die dag? Zullen we met een groepje die kant op?

Ik was graag meegegaan maar ben dat weekend in Groningen, Wanda gaat eindelijk afstuderen!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:22

jaaaa nog een spookverhaal gevonden

Een jongen was met zijn vriendin op weg naar huis. Ze reden over een onverlichte, verlaten weg, en ze zaten gewoon te praten en zo. Opeens staat de auto stil. De jongen gaat naar buiten en kijkt onder de motorkap. Vervolgens zegt hij tegen zijn vriendin: "De benzine is op. Ik ga even hulp halen. Een paar kilometer terug zag ik een huis. Ik denk niet dat er iets kan gebeuren, maar doe toch de deuren maar op slot en ga de auto niet uit. Wanneer ik terug kom klop ik drie keer op het raam." Het meisje knikt, en de jongen loopt terug over de weg. Het meisje voelt zich niet op haar gemak en zet de radio aan. Na een tijdje begint ze zich toch zorgen te maken dat haar vriend zo lang wegblijft. Ze zet de radio uit en wil de auto uitstappen, maar ze herinnert zich de belofte aan haar vriend. Dus blijft ze zitten. Even later valt er een schaduw over haar schoot, en ze kijkt naar de voorruit. Ze verwacht haar vriend te zien, maar ze ziet een enge, gestoord uitziende man. Hij grijnst naar haar, en doet langzaam zijn linkerarm omhoog. Daaraan hangt het hoofd van haar vriend, waarop de angst en verschrikking nog te zien is. Ze sluit haar ogen, in de hoop dat het beeld verdwijnt. Ze telt tot tien en doet ze weer open. Maar de man staat er nog steeds. Hij grinnikt, en tilt nu langzaam zijn andere arm op. Daarin heeft hij de sleutels van ... de auto.

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:38

San1978 schreef:

ik ga ook zaterdag heen en zondag!!!!!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 10:53

marjolijn81 schreef:
Een jongen was met zijn vriendin op weg naar huis. Ze reden over een onverlichte, verlaten weg, en ze zaten gewoon te praten en zo. Opeens staat de auto stil. De jongen gaat naar buiten en kijkt onder de motorkap. Vervolgens zegt hij tegen zijn vriendin: "De benzine is op. Ik ga even hulp halen. Een paar kilometer terug zag ik een huis. Ik denk niet dat er iets kan gebeuren, maar doe toch de deuren maar op slot en ga de auto niet uit. Wanneer ik terug kom klop ik drie keer op het raam." Het meisje knikt, en de jongen loopt terug over de weg. Het meisje voelt zich niet op haar gemak en zet de radio aan. Na een tijdje begint ze zich toch zorgen te maken dat haar vriend zo lang wegblijft. Ze zet de radio uit en wil de auto uitstappen, maar ze herinnert zich de belofte aan haar vriend. Dus blijft ze zitten. Even later valt er een schaduw over haar schoot, en ze kijkt naar de voorruit. Ze verwacht haar vriend te zien, maar ze ziet een enge, gestoord uitziende man. Hij grijnst naar haar, en doet langzaam zijn linkerarm omhoog. Daaraan hangt het hoofd van haar vriend, waarop de angst en verschrikking nog te zien is. Ze sluit haar ogen, in de hoop dat het beeld verdwijnt. Ze telt tot tien en doet ze weer open. Maar de man staat er nog steeds. Hij grinnikt, en tilt nu langzaam zijn andere arm op. Daarin heeft hij de sleutels van ... de auto.

Jij bent ècht erg, mens hoe KOM je toch aan die verhalen?! Heb je er nog meer? :):)

Gezellig Lau dat je ook zaterdag en zondag gaat !! Wie gaan er nog meer weet jij dat?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 10:55

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 13:09

@Laura: Jemig ik wist niet dat er zoveel paarden van stal zouden meedoen vrijdag. Wat gaaf zeg! Wel des te jammererder dat ik niet heen kan...

@San: Nou ja, misschien dat ik dus zaterdag overdag nog even naar de wedstrijd ga, maar ik moet echt al om 17 uur weg ofzo... ligt er dus aan hoe laat Eef en Kim moeten rijden. Maar ja, meerijden wordt wel lastig of je moet meegaan naar Raamsdonkveer, hihi.

@Nuith: Wauw, wat een plaatjes zijn er het weer. Ik ben het met San eens: je wordt 'onze' nieuwe Gera!!

@Mayo: Dank je wel hoor. Nu durf ik 's avonds niet meer de douche in en niet meer op onverlichte wegen te rijden! :=

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:07

Bah, net kwam de uitvaartstoet langs van mijn collega die vorige week is overleden. Het hele kantoor stond buiten langs de weg en het was erg indrukwekkend. 28 jaar en tijdens zijn vakantie 's nachts in zijn tentje getroffen door de bliksem en op slag dood. Zijn vriendin die naast hem lag had helemaal niks en vond hem 's ochtends. Het is toch werkelijk niet te geloven, over een noodlottig ongeval gesproken....

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:18

bah san wat naar zeg....sterkte

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:25

Ooohh wat een vreselijk verhaal zeg en ook nog zo jong. Van mij ook sterkte.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:26

Thanks men, ik zit verder niet in een depressie hoor, maar het is op zo'n moment wel even confronterend !

Hey Lau, hoe zit dat eigenlijk met dat Halteren. Stel dat Bud zou winnen, wordt hij dan automatisch ook meer waard? En is dat dan ook de reden dat mensen mee doen met een veulen of jong paard met de Halter?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:21

Psst Suus

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:22

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:25

Hmm, moet wel net in 't goeie weekend zijn he dan...

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:31

Authentic schreef:
Hmm, moet wel net in 't goeie weekend zijn he dan...

Lieve, lieve, LIEVE Kim, ontzéttend bedankt voor het meedenken! Jeetje dat ik daar niet zelf ben opgekomen. Lekker dom van me. Wat een goede oplossing, ik ga me direct inschrijven, bedankt he!
…. Tsssss

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:46

:o?

* Denkt *

Kent iemand hier een lieve, lieve, LIEVE Kim?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:49

Authentic schreef:
* Denkt *

_-:(

Haha, je wordt bedankt Suus. Nou ja, mag ik dan wel met je mee als je wint?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:09

Authentic schreef:

* Denkt *

is dat niet dat kleine bruine paardje op stal...iets met kim, kim, kimmy ofzo?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:16

_O- _O-
Jij ook bedankt Marjolijn. Tsss.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:35

ach ja jij bent het natuurlijk! Suus hoe hebben we dat kunnen missen!!!

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 17:14

jullie zijn weer op dreef lees ik! @mar: je bent uitgenodigd voor de bbq @ kim: volgens mij rijdt eef zaterdagavond wedstrijd... @san, heavy joh, ik zeg maar weer, geniet elke dag je weet niet wat morgen brengt!

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 00:11

San1978 schreef:
Thanks men, ik zit verder niet in een depressie hoor, maar het is op zo'n moment wel even confronterend !

Hey Lau, hoe zit dat eigenlijk met dat Halteren. Stel dat Bud zou winnen, wordt hij dan automatisch ook meer waard? En is dat dan ook de reden dat mensen mee doen met een veulen of jong paard met de Halter?

ik doe mee voor zijn ervaring, dan komt bud een keer in een andere omgeving en met de trailer weg en andere paarden. en dan kan ik zien hoe braaf hij is (of niet). en of hij dan meer waard wordt geen idee (zou leuk zijn).

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:37

Hmm... In oktober een VK-band en een Jrockband in Utrecht...

Nouja 't is goedkoper dan Tokio... -O-