Oh bah! Bah! BAH!!! Heb zondagavond nasi gemaakt om gisteren op te warmen. Van gisteren was er nog een beetje over, dus ik had het briljante idee om dat voor vandaag te bewaren en op te eten. Stop ik net alvast een lading in de magnetron en wil alvast een koud hapje uit de pan nemen... is het bedorven!!! GATVERRE GATVERREDAMME!!! BLEGHHH Dat is gewoon echt TE ranzig voor woorden
Wally gaat om 12 uur een paar uurtjes mee op het land en daarna wordt ze naar binnen gehaald.. Vind het zo lief hoe ze op stal met de paarden omgaan en dat dingen gewoon gedaan worden
Nanc heeft me vanavond gedwongen om weer in de bak te trainen en men-o-men wat ben ik daar blij mee geweest zeg Voel wel dat ze iets in kracht is afgenomen door die 3 weken stilstaan, maar ze liep zó ontzettend fijn!! Wat is het toch een heerlijk dier om te rijden Ze ging zo lekker dat ik bijna een uur gereden heb zonder het door te hebben
Jaaa, had het door, ging hem zoeken in het weiland maar niks gevonden
Ik heb ook nog ff lekker gereden, denk een half uurtje, maar eefje was daarna echt dood op, lekker bitloos met een halstertje en zelfs gegaloppeerd, mevrouw vond het allemaal best, maar met vier mannen in de bak rijden viel der blijkbaar toch wat tegen haha.
Mn ouders belden gisterenavond dat ze van het weekend misschien al thuis zijn. Tijd is echt snel gegaan!! Betekent ook dat het voor ons ook bijna tijd is om te vertrekken