corinatoet schreef:oh vertel eens over die reading, vindt dat nl erg interessant
Ik heb een reading laten doen van Mar,na zijn overlijden,omdat ik met vragen zat,of het zijn tijd wel was. en daar heb ik nu duidelijk antwoord op.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
corinatoet schreef:oh vertel eens over die reading, vindt dat nl erg interessant
Reentjuh schreef:Ow, door wie is die reading gedaan. Heb ik ook een keer bij Froukje laten doen.
Haha, ik krijg net een smsje van Samantha, zij loopt nu stage bij Arjan. Zegt ze: Ik zou wel uit kijken met die vlechten van Froukje, want Rufus probeert ze steeds te pakken. Haha, het zijn ook echt twee kleine kinderen, hahaha! Maar ja, los laten hangen is ook geen optie.
Snackie schreef:Reentjuh schreef:Ow, door wie is die reading gedaan. Heb ik ook een keer bij Froukje laten doen.
Haha, ik krijg net een smsje van Samantha, zij loopt nu stage bij Arjan. Zegt ze: Ik zou wel uit kijken met die vlechten van Froukje, want Rufus probeert ze steeds te pakken. Haha, het zijn ook echt twee kleine kinderen, hahaha! Maar ja, los laten hangen is ook geen optie.
stal danae, nancy bosters.
Was verbaasd wat er allemaal uit kwam en ik zat toen nog echt niet op bokt
Snackie schreef:stal danae, nancy bosters.
Snackie schreef:dat vind ik ook super.
Ja ik ben er tevreden mee, wat anderen ook zeggen
zou ook wel eens zo'n reading willen laten doen.