De merrie bij ons op stal was gisteren uitgerekend, maar die laat ook nog lekker op zich wachten
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Astor schreef:Is wel erg ver Mim haha! In Twente hahaAlmelose Ruiterdagen is wel gaaf! Ga ik wel mee als groom en fotografe hihi!
) Destijds hobbelde ik door Oost Nederland.
Langggg laaaangggg geleden... 

) Sorry! hifi... m'n geheugen heeft last van de overuren van de laatste dagen
Ben een klein beetje jaloers Mel!
Gelukkig konden we tussen de buien door. Alleen in de bak lag wel een plas en dat wil wel zeggen hoeveel regen er is gevallen.
Overigens wel een heerlijk geluid als ze zo door die plassen stampen
Meraan wilde er eerst niet doorheen, maar later was ze zo geconcentreerd dat ze vergat dat ze het eng vond en spetterde er vrolijk doorheen
Broccoli schreef:Vanmiddag nog heerlijk gelest met Meraantje. Instructrice vindt het ook helemaal geweldig dat ik nog zo fanatiek rijdGelukkig konden we tussen de buien door. Alleen in de bak lag wel een plas en dat wil wel zeggen hoeveel regen er is gevallen.
Meraan wilde er eerst niet doorheen, maar later was ze zo geconcentreerd dat ze vergat dat ze het eng vond en spetterde er vrolijk doorheen
Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Vanmiddag nog heerlijk gelest met Meraantje. Instructrice vindt het ook helemaal geweldig dat ik nog zo fanatiek rijdGelukkig konden we tussen de buien door. Alleen in de bak lag wel een plas en dat wil wel zeggen hoeveel regen er is gevallen.
Hahah oliebol dacht ze zeker
! Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:Oke. Schijnt een erg agressief, zelfs kankerverwekkend spul te zijn, maar doodt meteen alle schimmels en bacterieen als ik dat zo hoor.
Doen jullie dat onverdund in een bak of met water?
Je moet er niet teveel van inademen idd en goed luchten. Wij gebruiken het met water.

Aglona ziet er echt SUPER uit!! 
De ene vind Quality niet mooi voor een fries, de andere weer wel... DILEMMA!