Ja idd hij is van 2011 en veulens stonden op ander weiland toen. Heel jammer want Jose had geen veulenfoto van hem. Hij heeft veel van Bibi en Kirian. De meeste mensen vinden het echt een kleine fries. Hij is ontzettend lief, maar als hij iets niet wilt dan kijkt hij chagerijnig en probeert te happen (niet echt bijten) gewoon even laten zien dat hij de baas wil zijn. Leuke is hij heeft ijslandergangen van zijn moeder.
Als het kan zou ik zeker een strandrit gaan doen met king. Jort is nog niet zo snel omdat zijn conditie en spieren nog moeten worden opgebouwd. Ik heb mazzel dat ik met mijn vriendin mee kan maar het strand. Ben daar super blij mee en het is gezellig.
King zijn conditie is ook nog niet goed hoor haha. Ik denk dat we de eerste 100m heel hard gaan en daarna niet meer haha. Wij hebben ook geen eigen trailer dus dan zouden we die eerst moeten lenen + dat het strand niet dichtbij is voor ons. Dus zo makkelijk is het voor ons dus niet haha.
Ja hij zal Idd nog uitzwaren, maar dat duurt nog even. Hij groeit de laatste tijd wel dus ik hoop dat er nog vier cm bijkomt. Hij is alleen bang voor honden waardoor hij ze probeert aan te vallen en hij trapt naar ze.
Ja ik ben er zelf allert op en heb bijrijdsters ook gezegd op te letten. Ik waarschuw de hondenbaasjes ook omdat in het Twiske veel honden loslopen. En ik stop altijd even TOT de hond vast is. Jort is gewoon bang en zijn reactie is trappen en aanvallen.
Wat,leuk simone. Ik ga met jort en mijn vriendin met haar konik 6/12 de endurance training doen bij de postbank.6/12 is staptraining en 31/1 is eerst stappen dan tempo rijden. Ben zeer benieuwd. Omgeving lijkt mij super.