Nou het was op zich wel een leuke musical, maar hij trok me niet zo erg. Ik ken het verhaal niet goed en zat er dus niet goed in. Het einde was wel mooi. Maar ik zou hem op zich niet nog een x hoeven zien. Nu terug in de tram en zo bij de pizzeria eten!
nee volgens mij gaat t niet meer door ik denk dat iedereen gewoon het beste een voorstelverhaaltje op kan sturen, en ik heb een paar van die lijstjes doorgestuurt naar danielle dus dat kan ze er een paar woorden erbij zetten
Ik heb dr nog geen tijd voor gehad, maar omdat ik lees dat meerdere het een iets minder idee vinden...en ik zelf ook....want ik ken sommige niet zo heel goed dus dan zou ik neit weten wat ik moet bedenken.
Jeeeuttjee me zusje zit nu toch op kamers hier in Ngein, ik ging haar net thuis brengen met de auto. Ze zit gewoon in een mega kantoorpand wat helemaal leeg staat. Zij zit op de eerste verdieping en een huisgenootje van haar heeft een HUGE kamer, egt mijne in Leeuwarden past er wel 7x in denk ik, egt ik stond met me mond vol tanden. En die jongen betaalt daar gewoon 165 euro ofzo voor! Maar het is wel anti-kraak dus als het nodig is moet ze er in 2 weken uit zijn.....
maar mensen, wil iedereen zich dan even voorstellen in een verhaaltje en opsturen. denk naar Danielle want die stopt alles bijelkaar (suus heb die van jou door gestuurt )