Happy doet geen western dacht ik? Ach ik zie het wel, ik weet dat Twoface en maxima zowieso wel western doen en Henk zei bij de vorige rit dat ie Zoe misschien ook eens mee wilde doen aan dat weekend nu ze geen veulentje heeft. Dus misschien zoe dan hihi zou ik iig niet erg vinden
He bout, dacht ik hier nu blij met me blackberry te zitten....helaas pindakaas....ik wist niet dat als ik me abbo verleng het nieuwe wel pas ingaat zodra het oude afgelopen is. Ik dacht dat je 3 maanden voor het einde gewoon een nieuwe kon krijgen....niet dus. Nu moet ik alsnog tot september wachten Maar de telefoon zelf kan ik wel volgende week al ophalen (wil nummerbehoud dus daar moeten ze dan eerst toestemming voor krijgen) en dan kan ik het kaartje wat ik nu heb er wel al in doen....maarja tog wel bout.
suus happy is echt onwijs leuk!!!!! weetniet of die meewil haha vorig jaar in week 5 was het ook zo ja wat willen jullie eigenlijk dus wij zo iets snels
marissa kreeg plu , ik happy en patries classic haha we stonden nog met zn 3en
maar joeraya word ook altijd bij gek verdeeld en daar heb ik ook opgereden die was echt niet gek ,alleen afentoe heb die schrik momentjes, beetje onvoorspelbaar
Gefeliciteerd Lucy! Maar dat zagen we natuurlijk al aankomen hea
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 15-06-11 18:29
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt
kim345
Geplaatst: 15-06-11 18:34
Feliciteer pim maar even maren!
Haha vandaag AK filmpje laten zien in de klas echt lachen want het zag er niet uit Maar de leraar vond het een 'goede mix tussen humor en informatie' dus vast een goed cijfer. En gescvhiedenis proefwerk had ik een slecht gevoel over maar had een 7.5!
Net terug van smurf, ze wilde weer niet stilstaan bij de smid en ze is tegen de trailer aangelopen of zo? Nu heeft ze allemaal wondjes aan haar linkerachterbeen dus afgespoeld en eventjes gelongeerd toen weer afgespoeld en verbandje om gedaan met gel erin zodat het ontsmet is en niet dik kan worden
kim345
Geplaatst: 15-06-11 18:34
L_bonsai_L schreef:
Ik ben geslaagd!! Sorry een beetje laat want ik was bij faron.