Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Ginaaaaaa Als je dit nog leest, ik heb voor jou 1x Tiny tim. die ik hierboven
bedoelde. En 1x de yellow pearshaped. Het woord zegt het al, gele tomatenplanten in de
vorm van een peer. Grote opbrengst en blijft klein. Maar ook deze kweek ik nieuw dit
jaar dus het is altijd effe afwachten (eigenlijk altijd maargoed haha, het blijven planten) .
gina2003 schreef:Kirsten_S schreef:Ginaaaaaa Als je dit nog leest, ik heb voor jou 1x Tiny tim. die ik hierboven
bedoelde. En 1x de yellow pearshaped. Het woord zegt het al, gele tomatenplanten in de
vorm van een peer. Grote opbrengst en blijft klein. Maar ook deze kweek ik nieuw dit
jaar dus het is altijd effe afwachten (eigenlijk altijd maargoed haha, het blijven planten) .
Is goed, en dan 1 zoals die van vorig jaar, in het rood en een paprika toch?
! Kirsten_S schreef:gina2003 schreef:Ginaaaaaa Als je dit nog leest, ik heb voor jou 1x Tiny tim. die ik hierboven
Is goed, en dan 1 zoals die van vorig jaar, in het rood en een paprika toch?
![/quote]gina2003 schreef:Graag, ik wil zo en zo nieuwe foto's op de site plaatsen, dus als je dat kan doen, heel graag!
Alleen de eerste 2 weken gaat die man nog mee, zodat ik alles even goed leer, qua adressen en zo, en daarna kunnen we wel een keertje afspreken!
Whatsapp me tegen die tijd maar even , als het eenmaal zo ver is