Leuk paardje is t!Fijn dat het zo goed gaat met Sindri

In mijn onderschrift nog topicje van Troy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk paardje is t!

Hitime schreef:Haha, huppelen..
De mijne kan ook heel goed tölt en draf tegelijk, of draf en galop tegelijk. Heel veelzijdig, maar in de bak niet zo handig nee.
xchristienx schreef:heuvel2407 schreef:Daar zijn we weer! Met Sindri (Phytagoras) gaat alles goed. Na een welverdiende vakantie zijn we vandaag weer begonnen met rijden. (wel een keer een buitenritje gemaakt wat super ging).
Het was even lastig met een zadel vinden maar nadat de zadelpasser was geweest hadden we ineens een zadel geweldig dus. Vandaag hadden we voor de eerste keer les wat hij natuurlijk wel spannend vond.
Hij reageerd zo erg op been dat ik tijdens het zadelpassen echt moeite had om hem terug te rijden.
Vandaag zij ik al tegen de instructie ga jij eerst maar want ik snap niet wat ik verkeerd doe.
Ja hoor gedraagd hij zich natuurlijk weer voorbeeldig niets aan het handje (zul je altijd zien).
Vooral de draf vandaag geoefend want meneer heeft het huppelen uitgevonden zo irrrrri.
Na een half uurtje was meneer helemaal op (en ik ook) Toch best hard werken op zo'n jonkie.
Na lekker en vooral op zijn elf en dertigste naar de stal strompellen heerlijk wat brokken en de wei op.
Het was dus voor de eerste keer en hij deed het erg goed. Hij zal in ieder geval heerlijk slapen vanacht.
Leuk om te horen dat het goed gaat met sindri!!

heb met je te doen!
Lekker zonnetje drbij!